رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
  • کد خبر : ۶۴۰۹۴
  • چاپ خبر : مراسم  تکریم  و تودیع  مدیر عامل سابق شرکت سنگ آهن مرکزی برگزار شد
با حضور مدیران و معاونان کشوری و استانی:

مراسم تکریم و تودیع مدیر عامل سابق شرکت سنگ آهن مرکزی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز با حضور مدیران،معاونان کشوری و استانی و مسئولین شهرستان بافق درمحل سالن همایش های شرکت برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز درمحل سالن همایش های شرکت با حضور جمعی از […]

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز با حضور مدیران،معاونان کشوری و استانی و مسئولین شهرستان بافق درمحل سالن همایش های شرکت برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز درمحل سالن همایش های شرکت با حضور جمعی از مدیران و معاونان کشوری و استانی،زینی وند معاون اقتصادی استانداری،علمدار رئیس سازمان صنعت معدن استان،ریاحی مدیر کل تعاون کار و رفاعی اجتماعی استان،نمازی مدیر کل اقتصادی و دارایی استان، افلاطون زاده مدیر کل دیوان محاسبات استان، سخا رئیس بانک ملت استان، آزاد مرد رئیس انجمن مدیران صنایع استان،کلانتر رئیس خانه صنعت و معدن استان، بوستانی مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان، احمدی مدیر کل حراست صندوق بازنشستگی فولاد، دهقانی دبیر خانه کارگر استان، باهنر دبیر کانون شورای اسلامی کار استان، امام جمعه بافق، فرماندار،شهردار، اعضای شورای شهر، رؤسای ادارت و سازمان های شهر،مدیران،معاونین و کارگران شرکت سنگ آهن برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن مجید، پخش سرود ملی، کلیپ معرفی شرکت سنگ آهن مرکزی آغاز شد و سپس فیلم مراسم معارفه برای آشنایی همگان با دیدگاه ها و نقطه نظرات علی اکبر رحیمی مدیر عامل جدید شرکت سنگ اهن مرکزی پخش شد.

در ادامه علی اکبر رحیمی مدیر عامل شرکت سنگ آهن  بعنوان اولین سخنران این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار و درود به روح بلند شهیدان و حضرت امام خمینی (قدس سره) بیان داشت: درکلیپ پخش شده با نقطه نظرات اینجانب آشنا شدید و فقط جا دارد یاد نیروها و کارگران شرکت را که زیربنای رشد، تعالی و ترقی این شرکت بوده گرامی بداریم.

وی با اشاره به تعداد 6 هزار نفری نیروهای شرکت سنگ آهن مرکزی، گفت: ما با اشتغالزایی این تعداد نیرو توانسته ایم دولت را یاری دهیم و با تلاش کلیه مجموعه تولید را انجام و با تقبل هزینه های خود به صندوق نیز کمک می کنیم.

رحیمی با درخواست حمایت و یاری از زینی وند معاون اقتصادی استانداری یزد برای تضمین خوراک اظهار داشت: امیدواریم با تحقق این امر بتوانیم آنومالی هایی که مشغول به کار هستند را استفاده کنیم تا بجای خام فروشی به آنها ارزش افزوده داده و سنگ سخت را نرم و تبدیل به فولاد کرده و به کشور و شهر خود خدمت کنیم.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی در پایان سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد مرحوم دهستانی مدیر عامل فقید بافقی شرکت سنگ آهن به احترام وی و فرزندش که در مراسم شرکت داشت به همراه جمع حاضر قیام کرد.

سپس فیلمی از عملکرد 7 ساله محمد جواد عسکری مدیر عامل سابق شرکت سنگ آهن به نمایش درآمد تا میزان اقدامات انجام شده  به صورت اجمالی بیان شود.

در ادامه این مراسم حجة الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه شهر بافق با تبریک انتصاب علی اکبر رحیمی به سمت مدیر عامل شرکت سنگ آهن در بحث مدیریت اسلامی بیان داشت:  ۱۴۰۰ سال قبل برای ساماندهی هر شهر،کشور و نظام 2 ویژگی یعنی تعهد و تخصص مطرح شد و خوشبختانه نیروهایی که امروز در خدمت نظام هستند همه از خصوصیت تعهد کاری و مدیریت اقتصادی برخوردار هستند و اگر این ویژگی ها نبود نمی توانستیم با هجمه های گسترده مقابله کنیم.

وی افزود: در مدت فعالیت اجتماعی و سیاسی شهر،مراسم تکریم و تودیع زیادی برگزار شده اما در بین مدیر عامل های شرکت سنگ آهن حضور فرزندان بومی این خطه چشمگیر تر بوده است .وی اضافه کرد : در مدت 24 سال فعالیت خود به عنوان امام جمعه شهرستان بافق تلاش های فرزندان بومی از مرحوم دهستانی تا محمد جواد عسکری و امروز علی اکبر رحیمی را بسیار درخشان تر و قوی تر دیده ام.

سلیمانی با تقدیر از خدمات محمد جواد عسکری تصریح کرد: با تلاش ها و کمک های ایشان چهره شهر عوض شد.اقدامات وی در ارتقای فرهنگ اجتماعی و شهری بسیار موثر بوده است .

امام جمعه بافق با اشاره به نحوه مدیریت محمد جواد عسکری اظهار خرسندی کرد و گفت: خوشحالیم که با مدیریت سنجیده و توانمندی ایشان فردی شایسته و توانا روی کار آمد که در امور اقتصادی فعالیت داشته و نسبت به این مسئله با دقت عمل رفتار خواهد کرد. امیدواریم با تلاش ایشان  گندله سه چاهون،کارحانه فولاد و صنایع جوار معدنی تکمیل شود تا دیگر هیچ جوان بیکاری در این منطقه نداشته باشیم.

وی با آرزوی موفقیت برای علی اکبر رحیمی اظهار امیدواری کرد تا همانگونه که محمد جواد عسکری در عین فراز و نشیب ها این شرکت را با شایستگی اداره نموده است وی نیز عملکرد موفقی داشته و بتوانند بخوبی این شرکت را در راستای خدمت به نظام با گام های موثر تری مدیریت کند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده