رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
  • کد خبر : ۶۴۱۷۱
  • چاپ خبر : برگزاری جشن قرآن در مدارس بافق +تصاویر

برگزاری جشن قرآن در مدارس بافق +تصاویر

با هدف نهادینه سازی فرهنگ و انس با قرآن در بین دانش آموزان پایه اول ابتدایی ، جشن قرآن و قرآن آموزی در مدارس شهرستان بافق برگزار شد . به گزارش آفتاب بافق؛ قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش گفت : جشن قرآن با هدف آشنایی و انس دانش آموزان با قرآن و ایجاد خاطره […]

با هدف نهادینه سازی فرهنگ و انس با قرآن در بین دانش آموزان پایه اول ابتدایی ، جشن قرآن و قرآن آموزی در مدارس شهرستان بافق برگزار شد .

به گزارش آفتاب بافق؛ قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش گفت : جشن قرآن با هدف آشنایی و انس دانش آموزان با قرآن و ایجاد خاطره شیرین از آغاز آموزش  قرآن برای دانش آموزان پایه اول برگزار می گردد و امیدواریم که این لحظات به عنوان یک روز ماندگار در اذهان دانش آموزان باقی بماند .

وی همراهی و همکاری اولیای دانش آموزان در برنامه های تربیتی و قرآنی را ضروری دانست و بیان داشت: اولیاء دانش آموزان باید همراه و همگام با اولیاء مدرسه باشند تا در آینده افرادی شایسته را تحویل جامعه دهیم .

قاسم زاده خاطرنشان کرد : در بحث یادگیری قرآن انتظار می رود اولیاء دانش آموزان همگام با آموزگار کلاس اول با صبوری و حوصله فرزندانشان را به یادگیری قرآن تشویق و ترغیب نمایند .

منبع: روابط عمومی آ.پ

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده