رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
  • کد خبر : ۶۴۱۸۸
  • چاپ خبر : پیام تقدیر و تشکر مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور از مسئولان و مردم ولایتمدار بافق

پیام تقدیر و تشکر مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور از مسئولان و مردم ولایتمدار بافق

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جواد عسکری مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور طی پیامی به مردم،مسئولان شهرستان بافق و استان از حمایت،همدلی و همراهی آنان در طول 7 سال خدمتگزاری خود تقدیر و تشکر کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق باسلام […]

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جواد عسکری مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور طی پیامی به مردم،مسئولان شهرستان بافق و استان از حمایت،همدلی و همراهی آنان در طول 7 سال خدمتگزاری خود تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

باسلام و درود بر روان مطهر شهیدان راه حق و امام راحل (ره) و با آرزوی صحت و سلامتی برای همه خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی؛ اينک با استعانت از پرودگار سبحان پس از 7 سال خدمتگزاری در سمت مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی در حالی این وظیفه را تحویل می دهم، که شاهد عمران و آبادانی و رشد و توسعه بافق با برقراری فضای تعاملی مناسب در شهر هستم و خدا را شاکرم که توانستیم به نحو شايسته در کنار یکدیگر و پا به پای هم در مسیر اهداف شهر به موفقیت های چشم گیری دست یابیم.

بدون تردید شهرستان بافق در طول 7 سال گذشته به همت مسئولین شهرستان و استان توانست دوران باشکوهی در خدمت صادقانه و صمیمانه به مردم و شهر به یادگار بگذارد تا حدی که در بسیاری از موارد در سطح کشورحرفهايی برای گفتن داشته باشد.

به باور اینجانب این توفیقات بزرگ مدیون حمايت های مهربانانه مردم شریف و ولایتمدار بافق،مسئولان شهرستان و استان بوده است و معتقدم شخص مدیرعامل کمترین سهم را در این مسیر داشته است که باید از اين جهت سپاسگزار تلاشها و زحمات و از همه مهمتر نیات زلال و انرژی مضاعف آنان بود.

در این سالها سرمایه اصلی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق نیروی انسانی کارآمد و دلسوزی بود که توانستند در بخشهای مختلف حرکت موثر و تلاش پرفایده ای داشته باشند. خوشبختانه این نیروهای فعال با همراهی و همدلی و عبور از فراز و نشیب های متعدد توانستند به قله های بلند موفقیت دست یافتند.

 بر خود واجب می دانم از همراهی همه مسئولین و وزارتخانه رفاه صنعت و معدن بالاخص مردم مومن و فهیم شهرستان بافق که همواره این حقیر را مشمول دعای خیر خود قرار دادند،تقدیر و تشکر ویژه نمایم.

در پايان ضمن تبریک به دوست و برادر عزیز علی اکبر رحیمی  آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم و امیدوارم این تعامل و همراهی برای درخشش هر چه پیشتر مجموعه سنگ آهن و عمران و آبادانی بافق ادامه داشته باشد،به عنوان یک بافقی و خادم مردم اعلام میدارم که همواره در هر سمتی آماده خدمتگزاری به این شهر و دیار خواهم بود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده