رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵
  • کد خبر : ۶۴۹۴
  • چاپ خبر : آغاز توزیع کارت چهارمین دوره آزمون ادواری سال 1393

آغاز توزیع کارت چهارمین دوره آزمون ادواری سال 1393

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد؛   حبیب ا… کارگر، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد با اعلام اين خبر بیان داشت: چهارمین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در تاریخ یکم اسفند ماه سال جاری برگزار مي شود. وی با اشاره به […]

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد؛

 

حبیب ا… کارگر، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد با اعلام اين خبر بیان داشت: چهارمین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در تاریخ یکم اسفند ماه سال جاری برگزار مي شود.

وی با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون های عملی شرکت نمایند. داوطلبین شرکت در این آزمون می توانند از تاریخ 27-11-93 تا تاریخ 29-11-93 با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir   (منوی دسترسی سریع – ثبت نام آزمون ادواری) و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.

کارگر بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده