رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
  • کد خبر : ۶۵۴۸۱
  • چاپ خبر : گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید سید احمد حسینی
هر پنجشنبه یک شهید؛

گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید سید احمد حسینی

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. به گزارش آفتاب بافق،گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، […]

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

به گزارش آفتاب بافق،گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر شهید سید احمد حسینی  جوانمرد 20 ساله و حماسه آفرین روزهای نبرد با دشمن که با شرکت در عملیات های متعدد به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت. وی در صحنه نبرد با متجاوزان کشور در عملیات بیت المقدس و در شهر خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید سید احمد حسینی فرزند سید حسین، سال 1341 در باقر آباد یکی از روستاهای شهرستان بافق و خانواده ای مذهبی و سختکوش دیده به جهان گشود. وی پس از طی دوران کودکی مشغول به تحصیل شد و برای امرار معاش خانواده به کار کشاورزی مشغول شد.

همزمان با شروع جریانات انقلاب همگام با دیگر مبارزان به صفوف راهپیمایی پیوست وعلیه رژیم شاه فعالیت های سیاسی می نمود.

شهید حسینی حضور فعال در پایگاه بسیج داشت و به انجام فعالیت های فرهنگی در مسجد باقرآباد می پرداخت.

 با شروع جنگ تحمیلی و به فرمان امام خمینی(ره) عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و سرانجام تاریخ 1361/02/20 در عملیات بیت المقدس و شهر خرمشهر به شهادت رسید.

در این پنجشنبه به روح مطهر این شهید و تمام شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده