رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
  • کد خبر : ۶۵۴۸۸
  • چاپ خبر : پیام تسلیت مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بافق بمناسبت درگذشت علی اصغر دهستانی

پیام تسلیت مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بافق بمناسبت درگذشت علی اصغر دهستانی

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بافق بمناسبت در پیامی درگذشت مرحوم علی اصغر دهستانی را تسلیت گفت. به گزارش آفتاب بافق؛ حبیب حسن زاده بافقی مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بافق در پیامی در گذشت مرحوم علی اصغر دهستانی را به خانواده گرامی وی تسلیت عرض نمود. متن پیام به شرح ذیل می باشد: انا […]

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بافق بمناسبت در پیامی درگذشت مرحوم علی اصغر دهستانی را تسلیت گفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ حبیب حسن زاده بافقی مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بافق در پیامی در گذشت مرحوم علی اصغر دهستانی را به خانواده گرامی وی تسلیت عرض نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

انا لله و انا الیه راجعون

والد بزرگوار شهید معظم حسن دهستانی و بیت محترم شهید بویژه برادر بزرگوارم مهدی دهستانی

سلام علیکم

در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها)، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است. ایمان معنوی و مشی متعالی، نشان افتخاری برای جمله پدران معزز شهدا و جانبازان و رزمندگان عزیز است.

درگذشت فرزند دلبند و مکرم و فقید جنابعالی، رزمنده سلحشور دوران دفاع مقدس مرحوم خلد آشیان حاج علی اصغر دهستانی که نمونه بارز یک انسان با فضیلت و معرفت دینی و اخلاق اسلامی بود را به شما و خانواده محترم و قاطبه دوستان و بویژه همرزمان آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض می نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام مجاهدت آن عزیز در دوران دفاع مقدس و نیز صبر و شکیبائی شما پدر بزرگوار در تحمل پر مرارت فقدان چهار فرزند عزیز و لا سیما شهید همیشه جاوید شما، شهید معظم حسن دهستانی و فقدان بزرگمرد سازندگی بافق، مرحوم مهندس محمد دهستانی ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای همه آنان و بویژه این عزیز تازه سفر کرده مسألت دارم. امید که به فضل الهی در جوار صلحاء و شهداء گرانقدر مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.

شریک غم شما : حبیب حسن زاده بافقی

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده