رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
  • کد خبر : ۶۵۵۶۱
  • چاپ خبر : برگزاری مانور پدافند غیرعامل در آموزشگاه  فارابی آهنشهر بافق +تصاویر

برگزاری مانور پدافند غیرعامل در آموزشگاه فارابی آهنشهر بافق +تصاویر

مانور پدافند غیر عامل  صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بافق و دانش آموزان در آموزشگاه فارابی آهنشهر برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مانور پدافند غیر عامل صبح امروز با حضور معاون فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه بافق، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن، رئیس آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در سپاه،  […]

مانور پدافند غیر عامل  صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بافق و دانش آموزان در آموزشگاه فارابی آهنشهر برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مانور پدافند غیر عامل صبح امروز با حضور معاون فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه بافق، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن، رئیس آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در سپاه،  مسئولین آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش آموزان در آموزشگاه فارابی آهنشهر برگزار شد.

ملک زاده رئیس اورژانس بافق  گفت: موضوع پدافند غیرعامل، تهدیدات انسان ساخت است که منشاء تهدیدات انسان می باشد و از ابزار، علوم و دانش استفاده می کند و در پدافند غیرعامل باید تهدیدات را به شکل تخصصی بشناسیم و ادبیات علمی آن حوزه را مبنا قرار دهیم.

وی گفت: برای مصون ماندن جامعه و خانواده ها از خطر و تهدیدات، باید پدافند غیرعامل به یک فرهنگ و رفتار تبدیل شود.

مراسم مانور زلزله با به صدا در آمدن زنگ خطر آغاز شد و دانش آموزان برای نجات جان خود به مکان های امن آموزش داده شده پناه بردند.همچنین نحوه برخورد با آسیب دیدگان نیز به آنان آموزش داده شده بود.

نیروهای هلال احمر، اورژانس، بهداری آهنشهر و آتش نشانی شرکت سنگ آهن بافق به صورت آماده باش در این مراسم حضور داشتند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده