رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
  • کد خبر : ۶۵۶۲۸
  • چاپ خبر : انتصاب مشاورعالی مدیر عامل و سرپرست مالی و بازرگانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

انتصاب مشاورعالی مدیر عامل و سرپرست مالی و بازرگانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،محمد علی ابوطالبی به عنوان مشاورعالی مدیر عامل و مهدی طالعی بافقی به سمت سرپرست معاونت مالی و بازرگانی شرکت منصوب شدند. به گزارش آفتاب بافق ؛ در جهت استفاده ازتجارب ارزشمند و توانایی های مهندس محمد علی ابوطالبی و ارتقاء پرسنل شرکت و نیز بهره […]

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،محمد علی ابوطالبی به عنوان مشاورعالی مدیر عامل و مهدی طالعی بافقی به سمت سرپرست معاونت مالی و بازرگانی شرکت منصوب شدند.

به گزارش آفتاب بافق ؛ در جهت استفاده ازتجارب ارزشمند و توانایی های مهندس محمد علی ابوطالبی و ارتقاء پرسنل شرکت و نیز بهره مندی از نیروهای جوان ، طی حکمی از سوی علی اکبر رحیمی بافقی، ابوطالبی به عنوان مشاور عالی مدیر عامل و مهدی طالعی به عنوان سرپرست معاون مالی و بازرگانی منصوب شدند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “انتصاب مشاورعالی مدیر عامل و سرپرست مالی و بازرگانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق”

  • واقعا انتصاب عالي بوده !!!!?????
    كاش حداقل به تخصص و رشته و تجارب افراد مرتبط با حوزه كاري جديد هم نگاهي مي شد.
    متاسفانه اميد به تغيير و پيشرفت در رويه فعلي شركت آرزويي دست نيافتني است.

  • انتصاب جناب مهندس محمد علی ابوطالبی برادر سردار سرافراز شهید محمد مهدی ابوطالبی حسین آباد ی را به جامعه کارگری شهرستان بافق تبریک عرض می کنم 9 از خداوند متعال آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون برای این جوان مرد را از خداوند متعال مسعلت دارم از طرف جامعه کارگری و خانواده محترم شهدا و رزمنده گان بویژه جامعه کارگری شهرستان بافق و…..

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده