رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
  • کد خبر : ۶۵۶۴۲
  • چاپ خبر : استفاده بیش از حد از فضای مجازی، باعث کاهش سرانه مطالعه شده است
فرماندار بافق:

استفاده بیش از حد از فضای مجازی، باعث کاهش سرانه مطالعه شده است

نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بافق در آستانه هفته کتاب و کتابخانی به منظور برنامه ریزی جهت گرامیداشت این هفته در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ در این نشست فرماندار بافق با اشاره به آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی، گفت: استقبال و استفاده بیش ‌از حد جامعه از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، […]

نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بافق در آستانه هفته کتاب و کتابخانی به منظور برنامه ریزی جهت گرامیداشت این هفته در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این نشست فرماندار بافق با اشاره به آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی، گفت: استقبال و استفاده بیش ‌از حد جامعه از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، موجب کاهش سرانه مطالعه در جامعه شده است که بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیری در ذهن و حافظه افراد را در پی دارد.

محمد زاده رحمانی افزود: کتابخانه و افزایش سرانه کتابخوانی‌ از بسترهای رشد فرهنگی جامعه و زمینه‌ساز افزایش آگاهی افراد است و توسعه آن‌ به کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشرفت جامعه کمک می‌کند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها برای کتابخوان کردن جامعه خواستار همکاری و مساعدت همه دستگاه‌ها در برگزاری موفق برنامه‌های هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار شد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده