رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
  • کد خبر : ۶۵۷۲۳
  • چاپ خبر : آیین گرامیداشت سردار شهید طهرانی مقدم برگزار شد +تصاویر

آیین گرامیداشت سردار شهید طهرانی مقدم برگزار شد +تصاویر

آیین گرامیداشت سردار شهید طهرانی مقدم امشب در امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم گرامیداشت یاد وخاطره سردار شهید طهرانی مقدم امشب با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و مردم ولایتمدار و شهیدپرور بافق در حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد. در ابتدا این مراسم آیاتی از کلام الله مجید توسط […]

آیین گرامیداشت سردار شهید طهرانی مقدم امشب در امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم گرامیداشت یاد وخاطره سردار شهید طهرانی مقدم امشب با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و مردم ولایتمدار و شهیدپرور بافق در حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد.

در ابتدا این مراسم آیاتی از کلام الله مجید توسط محمد جواد رایگان،قاری قرآن قرائت شد.

سپس سردار کریم پور مشاور عالی فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس به عنوان سخنران این مراسم پیرامون زندگینامه شهید حسن طهرانی مقدم مطالبی را بیان کرد و گفت: شهید طهرانی مقدم از بنيانگذاران اصلی صنايع موشكی جمهوری اسلامی ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس است که توانست پاسخ موشکی عراق را بدهد.

کریم پور افزود: وی در 22 سالگی وارد توپخانه سپاه پاسداران شد و 25 سال از عمر خود را در ایجاد و توسعه این بخش از توان دفاعی قرار داد و به عنوان پدر موشکی ایران لقب گرفت.

وی گوشه ای از قدرت نظامی ایران را موشک هایی دانست که رعشه بر تن دشمنان می اندازد و اظهار داشت: توانمندی نظامی و دفاعی کشور، بدون شک یکی از مهم‏ترین محورهای راهبرد نظامی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدات است،همینطور بر اساس مولفه‌های قدرت توان موشکی به عنوان یکی از مهمترین عامل بازدارنده تهاجم نظامی قرار دارد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه در ادامه سخنان خود به معرفی انواع موشک های نظامی و موفقیت های متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع در طراحی و ساخت این موشک ها پرداخت.

کریم پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بر مقابله به مثل حملات دشمنان تاکید کرد.

شایان ذکر است، پدر موشکی ایران در ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۰ بر اثر انفجار در پادگان امیرالمؤمنین در شهرستان ملارد به همراه جمعی دیگر از پرسنل سپاه پاسداران به شهادت رسید.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده