رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
  • کد خبر : ۶۵۷۲۹
  • چاپ خبر : گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از جانباز جعفر زلفی زمهریر
هر پنجشنبه یک شهید؛

گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از جانباز جعفر زلفی زمهریر

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. به گزارش آفتاب بافق،گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، […]

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

به گزارش آفتاب بافق،گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر جانباز جعفر زلفی زمهریر، حماسه آفرین روزهای نبرد با دشمن که با شرکت در عملیات های متعدد به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت و چندین مرتبه در صحنه نبرد با متجاوزان کشور بر اثر اصابت گلوله و نیز در بمباران شیمیایی مجروح شد و سالها پس از پایان جنگ و تحمل درد جراحات و جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

جانباز  جعفر زلفی زمهریر فرزند حیدر، سال 1346 در شهر ری یکی ازشهرستان های تهران و خانواده ای مذهبی و سختکوش دیده به جهان گشود. وی پس از طی دوران کودکی به تحصیل تا پایان مقطع راهنمایی پرداخت.

وی حضوری فعال در مراسمات مذهبی و عزاداری های سیدالشهدا(ع) داشت و بخاطر عشق و اردات بسیاری که داشت،تمام عمر خود را وقف خدمت به اهل بیت(ع) کرد.

با فرا رسیدن سن مشمول به خدمت سربازی عازم تهران شد و همزمان با آغاز جنگ تحمیلی وارد گردان محمد رسول الله(ص) و رهسپار جبهه های جنگ شد.

وی  در عملیلات های متعددی چون کربلای 5 و 8 ، بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر شرکت داشت و در عملیات مرساد در اثر اصابت گلوله دچار جراحت و نیز در بمباران شیمیایی در محور شاخ شمیران نیز از ناحیه داخلی مجروح شد.

پس از پایان جنگ ازدواج نمود و به شهرستان بافق عزیمت کرد و در شرکت سنگ آهن مرکزی مشغول به فعالیت شد.

 سرانجام در تاریخ 85/10/26 پس از سال ها تحمل درد و رنج ضایعات شیمیایی و جانبازی به جمع یاران شهیدش پیوست.

در این پنجشنبه به روح مطهر تمام شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

 

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از جانباز جعفر زلفی زمهریر”

  • عباس اولیایی - زنجان says:

    ساقی جبهه سبو بر لب هر مست نداد

    نوبت ما که رسید میکده را بست نداد

    حال خوش بود کنار شهدا آه دریغ

    بعد یاران شهید حال خوشی دست نداد
    گرامی باد یاد عزیزانی که در ظاهر چون ما بودند
    ولی در باطن چیز دیگری بودند
    برادر ودوست شهیدم کاش میشد غم فراقت را فراموش کرد
    هنوز دلتنگت هستیم

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده