رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
  • کد خبر : ۶۵۸۵۴
  • چاپ خبر : بازدید مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از پروژه شبکه فاضلاب شهری + تصاویر

بازدید مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از پروژه شبکه فاضلاب شهری + تصاویر

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز از پروژه شبکه فاضلاب شهری بازدید و میزان روند پیشرفت آن را مورد بررسی قرار داد. به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز جمعه با حضور در دفتر فاضلاب شهری در شهرک آهنشهر با پرسنل این […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز از پروژه شبکه فاضلاب شهری بازدید و میزان روند پیشرفت آن را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز جمعه با حضور در دفتر فاضلاب شهری در شهرک آهنشهر با پرسنل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

وی در دیدار با عبدالله پور مدیر پروژه فاضلاب شهری، میزان روند پیشرفت طرح شبکه فاضلاب شهری، میزان لوله گذاری در دو جبهه “الف” و “ب” و مناطق لوله گذاری شده و خط اصلی، تصفیه خانه و شرکت های طرف قرار داد این مجموعه عظیم را جویا شد .

مدیر پروژه فاضلاب شهری در این خصوص گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در راستای انجام خدمات شهری و خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان، اقدام به تعریف پروژه شبکه جمع آوری،خطوط انتقال و تصفیه خانه فاضلاب شهر بافق نمود. همانگونه که مشخص است امروزه با توجه به بحث کمبود آب در کشور و با توجه به حیاتی بودن این ماده در طبیعت ، اهمیت تهیه و تامین آب از اولویت های مهم کشور می باشد . این امر همواره مورد وثوق مدیران ارشد سنگ آهن مرکزی ایران بوده و تمام اهتمام خود را در این راستا به کار بسته است .

مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق جهت پیشبرد این مهم اقدام به بازدید از شبکه فاضلاب شهر بافق در ناحیه ب نمود، این شبکه دارای حدود 86 کیلومتر طول لوله گذاری است که تا کنون بالغ بر 56 کیلومتر آن انجام گرفته و دارای پیشرفت فیزیکی حدود 60 درصد می باشد و در حال حاضر پیمانکار با تمامی توان در حال اجرای این بخش می باشند .

مرحله دوم بازدید مدیرعامل شرکت از ناحیه الف این شبکه بوده که حدود 38 کیلومتر از این شبکه به اتمام رسیده و86 کیلومتر از شبکه لوله گذاری شده که بخش خط انتقال فاضلاب به تصفیه خانه در این ناحیه واقع گردیده است

در ادامه علی اکبر رحیمی بافقی به همراه همراهان از پروژه خط انتقال فاضلاب بازدید و از نقطه نظرات پیمانکار و مشاور طرح مطلع شد. این بخش از ناحیه الف در حال اجرا بوده و تا کنون حدود 5 کیلومتر از آن به اتمام رسیده که با در نظر گرفتن این بخش تا کنون 43 کیلومتر از این ناحیه پایان یافته است .

عبدالله پور در بازدید مدیر عامل از پروژه تصفیه خانه عنوان کرد: در این بخش از پروژه پیشرفت فیزیکی سازه ها و ابنیه در حدود 75 درصد می باشد و در بخش تجهیزات 35 درصد که به صورت کلی بالغ بر 48 درصد پیشرفت فیزیکی وجود دارد .

وی با اشاره به اینکه وجود تحریم ها سبب شده در بخش خرید تجهیزات روند اجرایی به کندی صورت گیرد،افزود: خوشبختانه با نظرات و مساعدت های مدیر عامل و هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مقدار زیادی کار سازی در این بخش انجام گرفت .

در پایان بازدید مدیرعامل شرکت سنگ آهن به اهمیت زیست محیطی احداث شبکه فاضلاب برای مردم شهر بافق و نیز مهم بودن این امر در راستای بهره وری در بخش صنعت تاکید کرد و خواهان اتمام به موقع این پروژه شد.

وی افزود: از پیمانکاران و کارفرمایان در خواست می شود مدت زمان اجرایی حفاری در منطقه را با نصب اطلاعیه به شهروندان اعلام کنند تا از زمان حضور کارگران و پایان لوله گذاری در محله و منطقه خود با خبر باشند و این امر باعث رنجش خاطر شهروندان نباشد.

رحیمی بافقی تاکید کرد: این پروژه عظیم نیاز به همدلی و همکاری شهروندان دارد، لذا از همه تقاضا داریم آستانه تحمل خود را بالا برده تا این پروژه به اتمام برسد.

وی در پایان بر ضرورت رعایت مسائل ایمنی برای حفظ جان و سلامت کارگران مشغول به کار و شهروندان متردد در مسیر و استحکام کار تاکید نمود و دستورات لازم جهت تسریع  در عملیات اجرایی تصفیه خانه که از برنامه زمانبندی عقب می باشد، صادر کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده