رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
  • کد خبر : ۶۵۹۶۱
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم ترحیم رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در بافق

برگزاری مراسم ترحیم رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در بافق

مراسم ترحیم رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی صبح امروز با حضور مقامات ارشد بافق،مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان در مهدیه بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم ترحیم سید تقی نوربخش رئیس و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی صبح امروز از سوی امام جمعه، فرماندار، مدیر عامل شرکت سنگ […]

مراسم ترحیم رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی صبح امروز با حضور مقامات ارشد بافق،مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان در مهدیه بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم ترحیم سید تقی نوربخش رئیس و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی صبح امروز از سوی امام جمعه، فرماندار، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان در مهدیه بافق برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام حقیقت سخنران مراسم، با بیان خدمات ارزنده این دو مدیر پرتلاش و صادق کشور برای خدمت رسانی به مردم،گفت: این دو چهره خدمتگزار؛با هم و در مسیر خدمت به مردم به دیدار معبود شتافتند و کسانی که در راه خدا کشته یا به مرگ طبیعی جان خود را از دست دهند،از فیوضات پروردگار بهره مند خواهند شد.

وی در ادامه در خصوص حیات معنوی انسان بیان داشت: در مقابل حیات مادی،حیات معنوی نیز از جانب خداوند برای انسان برنامه ریزی شده است که ما برای رسیدن به این حیات محتاج هدایتگرانی همچون اولیای الهی و اهل بیت(ع) هستیم.

حقیقت افزود: حیات معنوی در گرو ایمان و عمل صالح است بنابراین حیات معنوی را تنها مومنان واقعی درک می‌کنند که یک حیات حقیقی است که انسان برای رسیدن به این مرحله باید از لذت های دنیوی چشم پوشی کند.

این روحانی با تاکید بر اینکه ایمان و خدمت در راه خدا خود زمینه حیات معنوی را فراهم می کند،تصریح کرد: حیات معنوی خط قرمزهایی دارد که اگر انسان در مسیر زندگی به این خط قرمزها توجه نکند هلاک خواهد شد، چرا که نه گفتن به خواسته های درونی و نفس موجب سعادتمندی می‌شود.

وی نیز پیرامون عالم پس از مرگ گفت: مرگ ، مردن و انتقال به عالم بعد ، حقيقتى است كه از آن چاره اى نيست و حكم مرگ بر تمام موجودات زنده جهان نوشته شده است .

حقیقت عمل صالح در دینا را تنها توشه ای برای سعادت در آخرت دانست و عنوان داشت: اين دنيا مانند كشتزار است. بنابراين شما باغبان هستيد ، هر چه در اين دنيا بكاريد ، در قيامت درو مى كنيد و نصيب خوبى داريد و اگر نكاريد ، در قيامت هيچ نصيبى نداريد.

وی خاطر نشان کرد: دنیا همانند بازاری است که برخی در آن سود میبرند و گروهی نیز تمام سرمایه خود را به تباه خواهند کرد پس چه نیکو است برای آنان که با عمل صالح توشه خود را برای پس از مرگ سنگین می کنند.

حجة الاسلام حقیقت با بیان اینکه این مدیران خدوم با خدمت صادقانه خود را وقف نظام و مردم کرده بودند، اظهار داشت: سید تقی نوربخش زمانی که حقوق قانونی مصوب شده بود،مقداری از حقوق خود را به بیت المال برمی گرداند، در حالیکه برخی بدنبال دریافت مبالغی بیشتر هستند.

وی با اشاره به خدمات مرحوم نوربخش دربافق به ویژه افتتاح کلینیک تامین اجتماعی شهرستان،بیان کرد: با حضور ایشان این مرکز درمان و سلامت در بافق افتتاح شد و با پیگیری مستمر مسئولین شهرستان در حال ارائه خدمات به مردم می باشد.

این روحانی در پایان سخنان خود برای این دو مرحوم از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات و برای خانواده های ایشان و بازماندگان صبر و اجر مسئلت نمود.

لازم بذکر است در این مراسم صابری،مدیرکل تامین اجتماعی استان،توحیدی فر معاون وی و هئیت همراه نیز حضور داشتند.

همچنین توحیدی فر به عنوان نماینده سازمان تامین اجتماعی استان از حضور مردم و برگزار کنندگان این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده