رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
  • کد خبر : ۶۶۴۶۳
  • چاپ خبر : جوانگرایی در مدیریت، تضمین آینده شرکت سنگ آهن مرکزی/ (نگاهی به سیاست “مدیرپروری” دکتر رحیمی بافقی در شرکت)

جوانگرایی در مدیریت، تضمین آینده شرکت سنگ آهن مرکزی/ (نگاهی به سیاست “مدیرپروری” دکتر رحیمی بافقی در شرکت)

آفتاب بافق؛ جوانگرایی در مدیریت، نیاز و ضرورت اصلی امروز کشور ماست. با توجه به جسارت، انرژی و قدرت ریسک پذیری جوانان در سطوح تصمیم گیری های مدیریتی، می توان به چابک سازی مدیریت، امید بست. ساختار عریض و طویل نظام اداری کشور، نیز در سالهای گذشته، به یمن حضور مدیران سالخورده و محافظه کار، […]

آفتاب بافق؛ جوانگرایی در مدیریت، نیاز و ضرورت اصلی امروز کشور ماست. با توجه به جسارت، انرژی و قدرت ریسک پذیری جوانان در سطوح تصمیم گیری های مدیریتی، می توان به چابک سازی مدیریت، امید بست.

ساختار عریض و طویل نظام اداری کشور، نیز در سالهای گذشته، به یمن حضور مدیران سالخورده و محافظه کار، بسیار فربه، کُند و بدون انعطاف شده است و می طلبد برای افزایش بهره وری در سازمانها، از نیروهای جوان، بهره گرفت.

قدرت ریسک پذیری و انگیزه بالا، انرژی زیادتر همراه با دانش روز، در جوانان، اگر در کنار تجربه افراد مجرب، قرار بگیرد، معجونی خواهد ساخت که می تواند تحول و توسعه کشور را تسریع کند.

خوشبختانه در شرکت سنگ آهن مرکزی، با حضور مدیر عامل جدید، آقای دکتر رحیمی بافقی، اراده ای جدی برای حضور جوانان در سطوح عالی مدیریتی شرکت، دیده می شود که میتواند در حل یکی از اساسی ترین مشکلات ریشه ای شرکت و بافق، یعنی فقدان پدیده “مدیرپروری” نقش اساسی را بازی کند.

مدیر عامل جدید شرکت، ضمن بکارگیری جوانان متخصص و شایسته، از توان و ظرفیت مدیران باتجربه بعنوان مشاور نیز بهره می برد.

یادمان نرفته است که بسیاری از همین مدیران باتجربه، نتیجه اعتماد مدیرعامل فقید شرکت، مهندس محمد دهستانی بافقی بوده اند که در جوانی، به آنها سکان مدیریت واحدها را داد. یکی از برجسته ترین این مدیران، حاج محمد جواد عسکری بافقی است که هم اکنون پس از 7 سال مدیریت قابل قبول و مثمر ثمر در شرکت سنگ آهن، هم اکنون مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور است.

حال که دکتر رحیمی بافقی، به مقوله منابع انسانی، اهمیت ویژه ای می دهد و با شناخت خوبی که از افراد مجموعه سنگ آهن دارد، به فرموده مقام معظم رهبری، دست به جوانگرایی و چابک سازی و مدیرپروری در شرکت زده است، جا دارد، با حمایت همه جانبه از وی، آینده شرکت را در زمینه حضور مدیران بومی ، تضمین نماییم.

س. الف. بامداد

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده