رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
  • کد خبر : ۶۷۰۴۱
  • چاپ خبر : بازدید مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از واحد آموزش و پژوهش و مرکز اطلاع رسانی شرکت

بازدید مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از واحد آموزش و پژوهش و مرکز اطلاع رسانی شرکت

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق روز گذشته با حضور در واحد آموزش و پژوهش،دارالقرآن و مرکز اطلاع رسانی شرکت ضمن بازدید از این مجموعه ها با پرسنل آن دیدار و گفتگو کرد.  به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی  بافق روز گذشته به همراه  مدیر حوزه […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق روز گذشته با حضور در واحد آموزش و پژوهش،دارالقرآن و مرکز اطلاع رسانی شرکت ضمن بازدید از این مجموعه ها با پرسنل آن دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی  بافق روز گذشته به همراه  مدیر حوزه مدیرعامل  با حضور در مرکز آموزش و پژوهش شرکت در شهرک آهنشهر با پرسنل این مجموعه دیدار و از نزدیک با روند کار آنان آشنا شد.

 مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق در گفتگویی کوتاه با مدیر آموزش و پژوهش شرکت خواهان شد، از نیروهای جوان و کارآمد پژوهشگر استفاده بهینه کرده و در اسرع وقت با تشکیل کارگروه پژوهشی و آموزشی نسبت به شکل گیری این کارگروه اقدام نماید.

 سپس رحیمی بافقی با حضور در مرکز دارالقرآن روابط عمومی شرکت سنگ آهن از این مجموعه بازدید کرد.

وی آموزش قرآن و فراگیری آن برای نونهالان پرسنل شاغل در شرکت سنگ آهن کاری را بسیار بدیع توصیف کرد و از مسئولان این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

  مجموعه دارالقرآن شرکت سنگ آهن مرکزی با ۵۷ قرآن آموز و 2 مربی قرآن در 2 شیفت زوج و فرد به آموزش نونهالان پرسنل شرکت سنگ آهن مرکزی می‌پردازد.

 در ادامه مدیر عامل شرکت سنگ آهن با حضور در مرکز اطلاع رسانی شرکت از نزدیک با پرسنل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

 وی در نشستی با مسئول  مرکز اطلاع رسانی شرکت، مقوله خبر و اطلاع‌ رسانی را بسیار مهم دانست و گفت: امروزه با وجود فضای مجازی،سایت های متعدد خبری و عصر دیجیتال هر فردی میتواند بحث خبر رسانی را انجام دهد.

رحیمی بافقی مرکز اطلاع رسانی را چشم و چراغ شرکت دانست و افزود:  شرکت سنگ آهن مرکزی با داشتن بیش از ۶ هزار نیروی کار به نوعی شهر را به خود وابسته کرده است و از آنجا که در هر خانه یک نفر حداقل وابسته به شرکت سنگ آهن می باشد، بزرگترین مجموعه صنعتی معدنی در شهرستان را به خود اختصاص داده و وظیفه شما در این محل بسیار سنگین خواهد بود.

وی با بیان اقدامات شایان صورت گرفته در بحث خبر و اطلاع رسانی آن،اظهار داشت: از زمانی که سکان مدیریت شرکت سنگ آهن را بر دست گرفته ام،اقدامات بسیار خوبی در بحث خبر انجام گرفته اما جای کار بسیاری دارد، ما در مجموعه بیشترین هزینه را برای کمک به مجموعه های شهرستان از جمله سازمانهای دولتی،نهاد ها و… انجام می دهیم اما همیشه مورد گلایه و کم لطفی دیگران از شرکت سنگ آهن مرکزی هستیم.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق یادآور شد: درگذشته اطلاع رسانی قوی در خصوص اقدامات و کمک های شرکت سنگ آهن وجود نداشت، اما امروز با همدلی و وفاق تسریع در امر اطلاع رسانی و پوشش خبرهای موفقیت‌آمیز مجموعه انجام می گیرد که جا دارد از مجموعه مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن تقدیر و تشکر نمایم.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده