رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
  • کد خبر : ۶۷۰۵۸
  • چاپ خبر : به کارگیری و توانمندسازی معلولین در شرکت سنگ آهن،تعریفی نوین از اندیشه و شعار اقتصاد مقاومتی است
مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق:

به کارگیری و توانمندسازی معلولین در شرکت سنگ آهن،تعریفی نوین از اندیشه و شعار اقتصاد مقاومتی است

مدیرعامل شرکت سنگ آهن در مراسم تجلیل از معلولین شاغل در شرکت بیان کرد: شرکت سنگ آهن ضمن به کارگیری و توانمندسازی معلولین و اشتغال آنان، تعریفی نوین از اندیشه و شعار اقتصاد مقاومتی ارائه داده است . به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تجلیل از معلولین شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز […]

مدیرعامل شرکت سنگ آهن در مراسم تجلیل از معلولین شاغل در شرکت بیان کرد: شرکت سنگ آهن ضمن به کارگیری و توانمندسازی معلولین و اشتغال آنان، تعریفی نوین از اندیشه و شعار اقتصاد مقاومتی ارائه داده است .

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تجلیل از معلولین شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز با حضور مدیرعامل شرکت،معاون فرماندار،رئیس جامعه معلولین،مدیر روابط عمومی،مدیر حوزه مدیرعامل،مدیر اچ اس ای،رئیس بهداری آهنشهر و بیش از 80 نفر از پرسنل معلول شرکت در هتل نیکان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق در این مراسم با بیان اینکه معلولیت به معنای ناتوانی نیست بلکه محدودیت است، افزود : معلولیت شرایط ویژه ای دارد و فرد معلول در این عرصه ثابت می‌کند که محدودیت نقص را نمی‌پذیرد .

علی اکبر رحیمی بافقی متذکر شد : با توجه به اینکه یک دهم معلولین شهرستان بافق در شرکت سنگ آهن مشغول به کار می‌باشند، با تبعیت از حدیث از امام رضا (علیه السلام) که می فرماید: ((خداوند برای دردمندان و معلولان جایگاه رفیعی قرار داده است.)) ، در شرکت سنگ آهن نیز با همت مدیران قادر هستیم تا این جایگاه رفیع را با خدمتگزاری به این قشر زحمتکش فراهم آوریم.

 مدیرعامل شرکت سنگ آهن در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شرکت سنگ آهن ضمن به کارگیری و توانمندسازی معلولین و اشتغال آنان، تعریفی نوین از اندیشه و شعار اقتصاد مقاومتی ارائه داده است .

وی افزود: معلولین شاغل در شرکت از شریف ترین اقشار شرکت می باشند که با وجدان کاری به بهترین وجه کار خود را انجام می دهند وظیفه مدیران شرکت خدمتگذاری به این قشر زحمتکش و سایر کارکنان است.

رئیس جامعه معلولین شهرستان نیز ضمن تشکر از برگزاری این مراسم گفت: ۸۰ نفر از 757 نفر معلول شناسایی شده در سطح شهرستان، که با احتساب فرزندان تعدادی از آنان به ۲۰۰ نفر می‌رسد در این شرکت مشغول به کار می‌باشند .

به گفته ابوالفضل شاهپورزاده طبق استاندارد جهانی یک درصد از جمعیت هر شهرستان دچار معلولیت هستند که با این حساب ۴ هزار نفر معلول در این شهرستان داشته باشیم که تنها ۷۵۷ نفر از آنان شناسایی شدند.

وی تاکید کرد: معلولین از سه خصوصیت بارز وجدان کاری،درصد پایین اعتیاد و رضایت سرپرست از آنان برخوردار هستند.

در پایان این مراسم لوح سپاس و هدیه توسط مدیرعامل به این پرسنل خدوم شرکت اهدا شد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده