رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
  • کد خبر : ۶۷۷۰۵
  • چاپ خبر : برگزاری جلسه نهایی بررسی طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستاهای منتخب بخش مرکزی

برگزاری جلسه نهایی بررسی طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستاهای منتخب بخش مرکزی

جلسه نهایی بررسی طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستاهای منتخب بخش مرکزی صبح امروز در محل فرمانداری بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه نهایی بررسی طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستاهای منتخب بخش مرکزی صبح امروز با حضور بخشدار مرکزی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،مدیران جهاد کشاورزی،صنعت معدن تجارت و میراث […]

جلسه نهایی بررسی طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستاهای منتخب بخش مرکزی صبح امروز در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه نهایی بررسی طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستاهای منتخب بخش مرکزی صبح امروز با حضور بخشدار مرکزی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،مدیران جهاد کشاورزی،صنعت معدن تجارت و میراث فرهنگی و دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاهای باجگان، دولت آباد، شیطور، برکوئیه و بساب در محل فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این دیدار پورامینی بخشدار مرکزی ضمن خیرمقدم به مدعوین و تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) به بیان اهمیت و جایگاه اشتغال در رونق و پویایی روستاها پرداخت.

وی هدف این طرح را تبیین طرحی به منظور توسعه اقتصادی روستاهای مورد هدف بیان کرد.

پورامینی افزود: باید طرح هایی پیشنهاد شود که علاوه بر توجیه اقتصادی و عملی بودن در شرایط امروز کشور با شرایط و ظرفیت های هر روستا همخوانی داشته باشد.

در ادامه  بوشهری نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی عنوان داشت: تبیین این طرح ها  قرار است برای تعداد دیگری از دهیاریها در سال جاری اجرا شود.

سپس امراللهی مجری و مشاور طرح به بیان طرح های پیشنهادی پرداخت و مدیران و دهیاران حاضر در جلسه پیشنهادات خود را در این خصوص بیان نمودند و مقرر شد مجری و مشاور طرح پس از لحاظ نمودن پیشنهادات و موارد مطرح شده طرح نهایی را جهت سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال نماید.

پورامینی در حاشیه این جلسه عنوان داشت: تسهیلات کم بهره تا سقف 30 میلیارد ریال به طرحهای مشارکتی بخش خصوصی و دهیاریها تعلق می گیرد.افراد حقیقی و حقوقی می توانند با ارائه طرح و مشارکت با یکی از دهیاریهای بخش مرکزی از این تسهیلات بهره مند شوند.

منبع: روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده