رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
  • کد خبر : ۶۷۷۷۲
  • چاپ خبر : دستگیری سارقان در بافق

دستگیری سارقان در بافق

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از دستگیری سه نفر از سارقان آهن آلات و سیم و کابل یکی از کارخانجات بافق خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛  سرهنگ محمد کمالی درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به دنبال سرقت از یکی از کارخانه های بافق، شناسایی […]

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از دستگیری سه نفر از سارقان آهن آلات و سیم و کابل یکی از کارخانجات بافق خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛  سرهنگ محمد کمالی درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به دنبال سرقت از یکی از کارخانه های بافق، شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

کمالی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی بافق با تحقیقات لازم و تلاش مستمر در نهایت موفق شدند سه نفر از سارقان را که با همکاری یکدیگر دست به سرقت زده بودند شناسایی کنند.

 این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران آگاهی ضمن هماهنگی به مقام قضایی، هر سه سارق را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و به اداره آگاهی انتقال دادند.

کمالی ادامه داد: هر سه متهم در بازجویی پلیسی به جرم خود اعتراف و انگیزه خود از سرقت را انگیزه مالی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی بافق در پایان با اشاره به ارزش ریالی اموال مسروقه مبنی بر ۱۵۰ میلیون ریال، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده ، متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده