رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
  • کد خبر : ۶۸۰۵۴
  • چاپ خبر : مراسم استقبال از محمد صالح رحیمی بافقی، برگزیده جشنواره جوان خوارزمی در کشور +تصاویر

مراسم استقبال از محمد صالح رحیمی بافقی، برگزیده جشنواره جوان خوارزمی در کشور +تصاویر

مراسم اسقبال از محمد صالح رحیمی بافقی، برگزیده جشنواره جوان خوارزمی در کشور صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم استقبال از نخبه بافقی صبح امروز با حضور مدیرآموزش و پرورش شهرستان بافق،  مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خانواده محمدصالح رحیمی بافقی برگزار شد. محمد […]

مراسم اسقبال از محمد صالح رحیمی بافقی، برگزیده جشنواره جوان خوارزمی در کشور صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم استقبال از نخبه بافقی صبح امروز با حضور مدیرآموزش و پرورش شهرستان بافق،  مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خانواده محمدصالح رحیمی بافقی برگزار شد.

محمد صالح رحیمی بافقی در گفتگویی کوتاه بیان کرد: بیستمین دوره جشنواره جوانان خوارزمی در تهران برگزار شد و موفق شدم در رشته ادبیات و زبان فارسی با ارائه مجموعه شعر “کدام تو” رتبه اول را کسب کنم.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره و رشته ادبیات بیش از 250 نفر شرکت داشتند،خاطر نشان کرد: این مسابقات طی چند مرحله بصورت استانی برگزار شد و سپس نمایندگان یزد برای حضور در جشنواره عازم تهران شدند.

همچنین قاسم زاده رئیس آموزش و پرورش بافق نیز با تبریک موفقیت این نخبه و دانش آموزان بافقی به جامعه فرهنگی،مسئولان شهرستان و خانواده وی گفت: شهرستان بافق امروز شاهد افتخاری دوباره توسط یکی دیگر از دانش آموزان بافقی است و همانگونه که پیش از این برای موفقیت دانش آموزان بافقی گفتیم، استعداد و پتانسیل دانش آموزان بافقی سرآمد است و اگر بتوانیم این استعدادها را باور کنیم، موفقیت های بیشتری را شاهد خواهیم بود.

ج

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده