رفتن به بالا
  • جمعه - ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
  • کد خبر : ۶۸۰۷
  • چاپ خبر : فرماندار بافق عضو هلال احمر شد

فرماندار بافق عضو هلال احمر شد

به گزارش آفتاب بافق به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید مهدی طلایی مقدم فرماندار شهرستان بافق در نشستی با دکتر حمید پارسائیان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تقدیر از فعالیت ها و خدمات جمعیت هلال احمر در خصوص مسائل و مشکلات جمعیت هلال احمر شهرستان بافق […]

به گزارش آفتاب بافق به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید مهدی طلایی مقدم فرماندار شهرستان بافق در نشستی با دکتر حمید پارسائیان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تقدیر از فعالیت ها و خدمات جمعیت هلال احمر در خصوص مسائل و مشکلات جمعیت هلال احمر شهرستان بافق به گفتگو پرداخت و اظهار داشت : پایه و اساس خلق انسان لطف و محبت است و تجلی عشق و محبت در خدمت به انسانهاست.
سید مهدی طلایی مقدم افزود: در این راستا جوانان برومند و اعضای جمعیت هلال احمر در موارد متعدد، خدمت به اقشار مختلف مردم را اثبات کرده اند.
وی با ارزیابی مثبت خدمات انسان دوستانه و عالم المنفعه ارائه شده از سوی جمعیت هلال احمر شهرستان در حوادث غیر مترقبه این فعالیت ها را در جهت رفاه، تسکین مردم ، موثر و تاثیرگذار اعلام کرد.
وی افزود: در آستانه فرا رسیدن سال جدید جمعیت هلال احمر یکی از نهادهای مسئول و دخیل در امور مربوط به امداد جاده ای وایجاد تسهیلات برای مسافرین نوروزی است که با توجه به توریستی بودن شهرستان بافق این مسئله از اهمیت و توجه ویژه ای برخوردار است.

در این دیدار دکتر حمید پارسائیان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گزارشی از فعالیتها را ارائه و در خصوص مسائل عمرانی جمعیت هلال احمر شهرستان بافق با فرماندار این شهرستان به گفتگو پرداختند .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده