رفتن به بالا
  • شنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸
  • کد خبر : ۶۸۴۸
  • چاپ خبر : آیین غبارروبی امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد+گزارش تصویری

آیین غبارروبی امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد+گزارش تصویری

در این آیین معنوی که ظهر دیروز با حضور امام جمعه ، فرماندار ،جمعی از مسوولان اجرایی شهرستان بافق ، زائران و مجاوران حرم آن حضرت و خادمین امامزاده عبدالله (ع) برگزار گردید .پس از گشایش درب ضریح مطهر، نسبت به غبارروبی و عطر افشانی ضریح مطهر اقدام شد.   در این آیین معنوی  بخش […]

در این آیین معنوی که ظهر دیروز با حضور امام جمعه ، فرماندار ،جمعی از مسوولان اجرایی شهرستان بافق ، زائران و مجاوران حرم آن حضرت و خادمین امامزاده عبدالله (ع) برگزار گردید .پس از گشایش درب ضریح مطهر، نسبت به غبارروبی و عطر افشانی ضریح مطهر اقدام شد.  

در این آیین معنوی  بخش های داخلی ضریح و دیواره های اطراف بقعه متبرکه، با گلاب ناب شست و شو داده شد.

حجت الاسلام "محمد علی کارگران" در حاشیه این آیین  با بیان اینکه آیین غبار روبی در مقاطع مختلف برگزار می شود افزود: این آیین غباروبی و عطر افشانی بمناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س)  و طرح آرامش بهاری برای آخرین بار در سال 93 برگزار می گردد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق به طرح آرامش بهاری و یاس نبوی جهت ایام نوروز اشاره نمود و گفت : بقاع متبرکه و امامزاده عبدالله (ع) بافق آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می باشند.

وی همچنین با اشاره به جایگاه این امامزاده واجب التعظیم در بین مردم ولایی بافق  افزود: حضور این امامزاده به فضای معنوی شهر بافق عظمت ویژه ای بخشیده است.

یاد آور می گردد آستان مقدس امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم (ع) در مرکز شهر بافق استان یزد واقع شده و مامن عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

IMG_0379 IMG_0389 IMG_0391 IMG_0405 IMG_0408 IMG_0414 IMG_0416 IMG_0423 IMG_0453 IMG_0457 IMG_0464 IMG_0467 IMG_0499 IMG_6397 IMG_6411

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده