رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
  • کد خبر : ۶۸۷۴۳
  • چاپ خبر : یادی از گذشته 18

یادی از گذشته 18

به 2 نفر از افرادی که نام فرد تصویر مورد نظر را حدس بزنند به قید قرعه کشی جایزه اهدا خواهد شد. به گزارش آفتاب بافق؛ ضمن تشکر از کسانی که در مسابقه شماره  16 یادی از گذشته شرکت کردند. علاقمندان به شرکت در این مسابقه حتما نام و نام خانوادگی و شماره همراه خود را […]

به 2 نفر از افرادی که نام فرد تصویر مورد نظر را حدس بزنند به قید قرعه کشی جایزه اهدا خواهد شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ ضمن تشکر از کسانی که در مسابقه شماره  16 یادی از گذشته شرکت کردند.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه حتما نام و نام خانوادگی و شماره همراه خود را در درگاه سایت درج نمایند تا در صورت برنده شدن برای دریافت جایزه با آنان تماس حاصل نماییم.

همچنین عزیزانی که نسبت به تصاویر گذشته  بزرگان ، مسئولان، مدیران، و… تصویری دارند،  می توانند با تگلرام شماره09131591528یا به ایمیل  mtb1352@yahoo.com ارسال کنند.

برندگان مسابقه “یادی از گذشته 17 ” به قید قرعه:

1- احمدشاهپورزاده به شماره تماس  0759***0913

2- محبوبه فتوحی 5044***0913

تصویر شماره 17 متعلق به استاد ضیا الله ملک زاده بافقی می باشد.

ضیا الله ملک زاده بافقی فرزند هدایت ا…در 12 بهمن 1326 در بافق متولد شد . وی تحصیلات ابتدایی و دوره اول دبیرستان را در بافق و دوره دوم دبیرستان را در یزد گذراند و در سال 1347موفق به اخذ دیپلم ادبی از دبیرستان رکنیه یزد شد. .

پس از موفقیت در کنکور به ادامه تحصیل در دانشگاه فردوسی مشهد پرداخت و سال 1350 موفق به اخذ لیسانس با گرایش جغرافیای انسانی و اقتصادی از این دانشگاه شد .

ملک زاده بافقی پس از تحصیلات دانشگاهی و طی دوران خدمت سربازی،بعد از 9 سال دوری از وطن به منظور خدمت به همشهریان به زادگاه خود بافق بازگشت.

  در سال۱۳۵۲ به استخدام آموزش و پرورش درآمد و به مدت 30 سال در دبیرستان های بافق به تدریس جغرافیا پرداخت. در طول این مدت علاوه بر تدریس ، 5  سال معاونت دبیرستان و 5 سال مسئولیت گروه های آموزشی متوسطه را عهده دار بود و بخش شهرستان بافق از جغرافیای استان یزد را تالیف نمود.

وی چندین سال متوالی از سوی وزارت متبوع به منظور نظارت بر حُسن اجرای امتحانات نهایی  به استانهای تهران، اصفهان ، فارس ، خوزستان، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری اعزام شد.

  ملک زاده در طول دوران تحصیل و تدریس فعالیت های هنری را برای گذران اوقات فراغت خود برگزید و در رشته های خوشنویسی ،نقاشی ،موسیقی ، معرق کاری ، مشبک کاری مشغول بود که جا دارد در این راستا از اساتیدی چون استاد محمود حرازی و زنده یاد حاج سید مهدی چیتی که در امر خوشنویسی و نقاشی بهترین اساتید و راهنمای ایشان بودند،یادی شود.

پس از بازنشستگی از آموزش و پرورش بنا به دعوت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق ، به مدت 10 سال مدیریت امور فوق برنامه و نیز تدریس کارهای هنری را عهده دار شد .در سال ۱۳۸۹ رتبه اول مشبک کاری را در منطقه چهار و در سال ۱۳۹۰ رتبه اول منبت خط را در منطقه هفت دانشگاه آزاد کسب نمودمو در این مدت رتبه های اول و سوم کشوری در رشته های معرق و مشبک توسط دانشجویان خویش کسب کرد.

همچنین ضیا الله ملک زاده به مدت 10 سال خوشنویسی خط نستعلیق تحریری را در دانشگاه و مدارس بافق تدریس نمود.

شایان ذکر است؛ برندگان یادی از گذشته 17 هدایای خود را از ضیا الله ملک زاده در یافت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده