رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
  • کد خبر : ۶۸۹۹
  • چاپ خبر : تامین خدمات و نیازهای رفاهی کارکنان بر عهده تعاونی مسکن سنگ آهن است

تامین خدمات و نیازهای رفاهی کارکنان بر عهده تعاونی مسکن سنگ آهن است

به گزارش آفتاب بافق به نقل از خبرگزاری فارس، محمدجواد عسکری، پیش از ظهر امروز در بازدید از دفتر جدید شرکت تعاونی مسکن کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با تاکید بر لزوم تامین خدمات و نیازهای رفاهی کارکنان سنگ آهن بافق اظهار داشت: همه همّ و غم مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، آسایش و ارائه […]

به گزارش آفتاب بافق به نقل از خبرگزاری فارس، محمدجواد عسکری، پیش از ظهر امروز در بازدید از دفتر جدید شرکت تعاونی مسکن کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با تاکید بر لزوم تامین خدمات و نیازهای رفاهی کارکنان سنگ آهن بافق اظهار داشت: همه همّ و غم مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، آسایش و ارائه خدمات رفاهی به کارگران این شرکت است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق عملکرد شرکت تعاونی مسکن را مثبت خواند و بیان کرد: تعاونی مسکن سنگ آهن با جدیت در بحث رفاه کارکنان تلاش می‌کند و هنر شرکت تعاونی مسکن این بوده که با یک بار کمک گرفتن از شرکت سنگ آهن توانسته سرمایه خود را در این مدت چندین برابر کند.

وی با بیان اینکه به بعضی مراکز دیگر نیز کمک کردیم اما متاسفانه نتوانستند کار مثبتی انجام دهند، ادامه داد: وقتی مشاهده می‌شود تعاونی مسکن در راستای رسیدن به اهداف خود وقت می‌گذارد و پیگیر مسائل است از هیچ مساعدتی به آن دریغ نخواهیم کرد.

عسکری بر ایجاد زمینه رفاه کارکنان و آینده‌نگری برای آنها تاکید کرد و افزود: کارمندان و کارگران باید بدانند مجموعه‌ای در تلاش برای تامین نیازهای رفاهی آنها است.

وی با بیان اینکه رضایت نیروی کار در تولید اثرگذار است، تصریح کرد: چند میلیارد سرمایه‌گذاری برای رفاه کارگرانی که با جان و دل کار می‌کند و سلامتی خویش را در معادن به خطر می‌اندازند، ناچیز است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق، افق این شهرستان را یک چشم‌انداز توسعه‌ای خواند و خطاب به اعضای تعاونی مسکن یادآور شد: شما باید کارهای بسیار بزرگتری انجام دهید زیرا وقتی هدف، کمک به کارکنان باشد، مطمئن باشید اثرگذاری بالایی دارد و ضمانت آینده 10 هزار نفر، در دست شماست که با مدیریت فکری که انجام می‌دهید، می‌توانید نیاز آنها را تامین کنید.

این مسئول خاطر نشان کرد: اقدام تعاونی مسکن، سرمایه‌گذاری برای آینده افراد سختکوش معدنکار است و نوعی خدمات محسوب می‌شود و عملکرد مثبت این تعاونی را سهامداران در سال‌های آینده خواهند دید.

مدیرعامل تعاونی مسکن شرکت سنگ آهن بافق نیز در این دیدار اظهار داشت: از دو سال قبل، پس از انتخاب هیئت مدیره فعلی، شرکت تعاونی را با یک زمین هتل در مشهد و 400 میلیون بدهی تحویل گرفتیم و با حمایت‌های مدیرعامل سنگ آهن مرکزی توانستیم به درجه قابل قبولی از عملکرد برسیم.

عباس یزدانی، خرید 30 سوئیت در مشهد مقدس، 9 آپارتمان در شهرستان بابلسر و واگذاری 309 قطعه زمین در یزد و 820 قطعه زمین در شهرک پردیس بافق به کارکنان و خرید یک معدن و کارخانه تولید سنگ آهک را از مهم‌ترین عملکردهای هیئت مدیره فعلی برشمرد.

وی همچنین ارزش فعلی این دارای‌ها را افزون بر 240 میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش فارس، شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با ذخیره اولیه 1.7 میلیارد تن سنگ آهن یکی از بزرگ‌ترین معادن سنگ آهن کشور است که یک سوم سنگ آهن ایران را در خود جای داده است.

هم‌اکنون 4 هزار و 360 کارمند و کارگر در این شرکت به کار اشتغال دارند که با احتساب همسر و فرزندان آنها بالغ بر 10هزار نفر از جمعیت شهرستان 30هزار نفری بافق زیر مجموعه شرکت سنگ آهن هستند و از مزایا و خدمات رفاهی، فرهنگی و اجتماعی آن بهره می‌برند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده