رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
  • کد خبر : ۶۹۲۰
  • چاپ خبر : بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از دفتر خبری شهرستان بافق+گزارش تصویری

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از دفتر خبری شهرستان بافق+گزارش تصویری

مسعود شریعتی در سفر به شهرستان بافق در دفتر خبری صدا و سیمای مرکز یزد در شهرستان بافق حضور یافت و با محمدعلی عبداللهی خبرنگار این شهرستان دیدار و از پوشش اخبار و رویدادهای ورزشی و انعکاس ان تقدیر و تشکر کرد. وی در این بازدید بر نقش رسانه در ترویج فرهنگ ورزش همگانی و […]

مسعود شریعتی در سفر به شهرستان بافق در دفتر خبری صدا و سیمای مرکز یزد در شهرستان بافق حضور یافت و با محمدعلی عبداللهی خبرنگار این شهرستان دیدار و از پوشش اخبار و رویدادهای ورزشی و انعکاس ان تقدیر و تشکر کرد.

وی در این بازدید بر نقش رسانه در ترویج فرهنگ ورزش همگانی و قهرمانی اشاره و افزود: باید شرایطی فراهم کنیم تا ورزش که بسیار مهم است در سبد کالای خانوادها قرار گیرد و برای تحقق این امر نقش رسانه هاغیرقابل انکار است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: برای اینکه ورزش در سبد کلای خانواده ها قرار گیرد ابتدا باید فرهنگ سازی کنیم و فواید آن را به اطلاع مردم برسانیم تا انها نیز با مقوله ورزش در جهت سلامت اشنا شوند .

شریعتی ادامه داد: برای داشتن جامعه ای سالم و شاداب باید در راستای توسعه ورزش گام برداریم که این مسیر با همکاری رسانه ها هموارتر خواهد شد.

IMG_6459 IMG_6466 IMG_6469 IMG_6473 IMG_6475 IMG_6478

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده