رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
  • کد خبر : ۶۹۳۶۴
  • چاپ خبر : بازدید سرزده مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق از مجموعه شهر شادی آهنشهر

بازدید سرزده مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق از مجموعه شهر شادی آهنشهر

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق شهر امروز با حضور در شهر شادی آهنشهر از این مجموعه بازدید کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ علی  اکبر رحیمی بافقی مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق ظهر امروز به همراه مدیر حوزه مدیر عامل و سرپرست رفاه و خدمات از مجموعه شهر شادی آهنشهر بازدید کرد. در ابتدای […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق شهر امروز با حضور در شهر شادی آهنشهر از این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ علی  اکبر رحیمی بافقی مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق ظهر امروز به همراه مدیر حوزه مدیر عامل و سرپرست رفاه و خدمات از مجموعه شهر شادی آهنشهر بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید محمد جواد اکبری مدیر مجموعه شهر شادی ضمن خیر مقدم به مدیرعامل شرکت گفت: در حال حاضر برای راه اندازی مرحله اول طرح بهسازی این مجموعه تفریحی 5 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

وی هدف از راه اندازی شهر شادی آهن را فراهم نمودن محیطی شاد و ورزشی اعلام کرد و در خصوص ساماندهی و رونق این مجموعه اظهار داشت: اولین قدم در مرحله بازسازی و راه اندازی، بررسی شرایط استاندارد، اولویت بندی دستگاه ها،سیستم روشنایی و حداکثر استفاده از امکانات موجود بود.

مدیر مجموعه شهر شادی از راه اندازی پیست اسکیت و دوچرخه سواری در 2 رشته مبتدی و پیشرفته ویژه بانوان به مساحت ۵ هزار و ۷۶۰متر مربع خبر داد و افزود: همچنین مسیر پیاده آرامش در ماسه بادی ویژه خانواده ها با 580 متر طول و 2.5 متر عرض همراه با نورپردازی منحصر به فرد طراحی شده است.

وی با اشاره به هزینه بالای تعمیر وسایل غیراستاندار پارک تصریح کرد: برای فصل زمستان سوله ای مجهز به وسایل بازی جدید مد نظر قرار گرفته است.

اکبری با بیان اینکه ۵ هزار متر مربع به فضای گلخانه پیشرفته تولید نهال و گلهای آپارتمانی اضافه شده که ایجاد درآمد زدایی کرده است، عنوان داشت: این محیط به مسافت 2 هزار متر مربع با امکانات برق و نورپردازی برای برگزاری نمایشگاه های بین اللملی اجرا خواهد شد.

در ادامه مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق بلاتکلیفی و بلااستفاده ماندن وسایل پارک شادی را جایز ندانست و یادآور شد: سعی کنید در اسرع وقت نسبت به راه اندازی مجدد و پویایی این مجموعه تفریحی تلاش کنید.

رحیمی بافقی بیان کرد: با نزدیک شدن به سال جدید و تعطیلات عید نوروز، شایسته است با بهره مندی از امکانات موجود در شرکت سنگ آهن نسبت راه اندازی این مجموعه اقدام شود.

سید علی رضا حسینی سرپرست رفاه و خدمات شهرک آهنشهر نیز قول مساعد داد تا در راه اندازی این مجموعه همکاری لازم صورت پذیرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده