رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
  • کد خبر : ۶۹۳۸۱
  • چاپ خبر : مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق ابقا شد +تصاویر

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق ابقا شد +تصاویر

 در جلسه هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق، محمد رضا کاظمی به عنوان مدیرعامل باشگاه در سمت خود ابقا شد. به گزارش آفتاب بافق؛ اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق امشب با حضور اعضاء در دفتر مؤسسه برگزار شد. در ابتدای این جلسه تقی آقایی مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت […]

 در جلسه هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق، محمد رضا کاظمی به عنوان مدیرعامل باشگاه در سمت خود ابقا شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق امشب با حضور اعضاء در دفتر مؤسسه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه تقی آقایی مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت سنگ آهن با تاکید بر اهمیت ورزش پرسنل شرکت بیان داشت: ما متولی سلامت و نشاط شاغلین در شرکت هستیم که به وسیله ورزش تامین می شود و رویکرد اصلی باید تشویق پرسنل به ورزش و تسهیل شرایط برای ورزش کردن و نیز فراهم نمودن امکانات باشد.

وی با اشاره به پرداخت سالیانه میلیارد ها تومان هزینه برای درمان پرسنل شرکت افزود: متاسفانه پرسنل شرکت از امر ورزش دور هستند و این علت بروز بسیاری از بیماری ها می باشد.

آقایی بر برنامه ریزی و ایجاد زمینه برای تشویق افراد به ورزش و جذب آن تاکید کرد: رویکردهای هیئت مدیره در برنامه ریزی ها باید این باشد که چه مشوق هایی را بگذاریم تا پرسنل به ورزش سوق پیدا کنند و جذب شوند،چرا که هر گونه هزینه برای تشویق پرسنل به ورزش ارزشمند و به عنوان درآمد است.

مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت سنگ آهن با بیان اینکه هیئت مدیره باید اجرایی ترین و بهترین برنامه را انتخاب نماید،اظهار کرد: باید با سیاست گذاری اهداف باشگاه و امور ورزشی شرکت مشخص شود و در راستای آن برنامه ریزی کرد.

در ادامه محسن باباییان رئیس هیئت مدیره از تلاش های احمد طلایی مبارکه،سید علیرضا میرطاهری و مسعود شریعتی اعضای هیئت مدیره سابق تشکر کرد و یاد و خاطره مرحوم دهستانی مدیرعامل سابق شرکت سنگ آهن و بنیانگذار این مؤسسه را گرامی داشت.

همچنین علی محمد علی قاسمی نائب رئیس هیئت از حسن نیت مدیرعامل شرکت در انتخاب وی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره تشکر کرد و گفت: در تاریخ باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بی سابقه بود که عضوی از شورای اسلامی کارگران به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه انتخاب شود.

وی افزود: همواره حامی کارگران خواهم بود و از آنان حمایت خواهم کرد.

در این جلسه برابر ماده 22 اساسنامه محسن باباییان به عنوان رئیس هیئت مدیره،علی محمد علی قاسمی نائب رئیس،مهدی طالعی خزانه دار و عضو هیئت،منصور خواجه ای و محمد رضا کاظمی نیز به عنوان اعضای هیئت مدیره طی 2 سال تعیین شدند.

همچنین محمد رضا کاظمی به عنوان مدیرعامل باشگاه به مدت 2 سال در سمت خود ابقا شد.

منبع: مرکز اطلاع  رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده