رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
  • کد خبر : ۶۹۴۳۶
  • چاپ خبر : 6 کیلومتر تا اتصال بافق به کرمان از راه نوق

6 کیلومتر تا اتصال بافق به کرمان از راه نوق

ابراهیمی بخشدار نوق در دیدار با زاده رحمانی فرماندار بافق از تکمیل پروژه جاده بافق- نوق در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ ابراهیمی بخشدار نوق ضمن تشکر از زاده رحمانی فرماندار بافق به خاطر اهتمام ویژه به اتمام جاده بافق – نوق یادآور شد: از سال گذشته تا کنون حدود ۲۰ کیلومتر […]

ابراهیمی بخشدار نوق در دیدار با زاده رحمانی فرماندار بافق از تکمیل پروژه جاده بافق- نوق در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ ابراهیمی بخشدار نوق ضمن تشکر از زاده رحمانی فرماندار بافق به خاطر اهتمام ویژه به اتمام جاده بافق – نوق یادآور شد: از سال گذشته تا کنون حدود ۲۰ کیلومتر از این مسیر آماده سازی و آسفالت شده و از ۸ کیلومتر باقیمانده نیز زیرسازی ۲ کیلومتر آن تکمیل و آسفالت شده و‌ تلاش داریم تا کار ۶ کیلومتر دیگر را هر چه زودتر به سرانجام برسانیم.

وی به عزم مسئولین شهرستان رفسنجان و اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان برای اتمام این پروژه اشاره و از ارتباطات مفید فرماندار بافق با مدیران شهرستان رفسنجان و استان کرمان که باعث تحرک این پروژه شده است سپاسگزاری کرد.

در ادامه، رفسنجانی رئیس شورای بخش نوق هم به روابط تاریخی بافق و رفسنجان اشاره و گفت: با یک همت جمعی و همیاری اهالی الهیه و جوادیه فلاح سعی داریم به پیمانکار در اتمام این پروژه کمک کنیم و از زاده رحمانی که خود هم در این مسیر به طور مرتب تردد می کند می خواهیم همچون سال گذشته که به تخصیص قیر پروژه کمک کرد امسال نیز به هر طریقی جهت اتمام آن مساعدت نمایند تا پرونده این پروژه ۲۰ ساله بسته شود.

در پایان، فرماندار بافق ضمن تشکر از حضور بخشدار و نمایندگان اهالی بخش نوق در فرمانداری بافق به دید مثبت مردم بافق به اهالی رفسنجان و کرمان اشاره و ضمن ارائه گزارشی از پیگیری های قبلی، یادآور شد: معمولا ماهی یک بار برای سرزدن به منزل پدری از طریق این جاده تردد و با فرماندار محترم رفسنجان، نماینده محترم شهرستان های انار و رفسنجان و مدیران راه و شهرسازی کرمان ارتباط خوبی دارد، در خصوص مساعدت جهت تکمیل این جاده که از مطالبات جدی مردم و مجموعه مسئولین شهرستان بافق نیز هست، قول مساعدت داد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق

 

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “6 کیلومتر تا اتصال بافق به کرمان از راه نوق”

  • علی اصغررنجبر بافقی says:

    باسلام وخداقوت وتشکرازجناب آقای مهندس زاده رحمانی فرماندارمحترم بافق که میزبان مسولین محترم کرمان رفسنجان ونوق بوده .دوستان عزیز میهمان قطعااین مرد بزرگ تنها دغدغه اش رفاه مردم بویژه پیشرفت توسعه شهر خصوصا اتمام جاده های مواصلاتی که شاهرگ حیاتی این دواستان بویژه بافق ورفسنجان ونوق بوده وآرزوی دیرینه این فرماندار محبوب ودوست داشتنی پایان این جاده ها میباشد .به امید اعلام پایان جاده نوق -بافق وبزرگراه یزد- بافق توسط مهندس زاده رحمانی که انشاالله ازآن به بعد حد اقل یک شب خواب راحتی داشته باشی . .موفقیت بیش ازپیش شما فرماندارعزیزرا ازخداوند منان خواهانم

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده