رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
  • کد خبر : ۶۹۴۴۲
  • چاپ خبر : برگزاری جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر بافق

برگزاری جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر بافق

ششمین جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان بافق در سال جاری با حضور سرپرست این مجموعه و اعضای شورای اجرایی برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ ششمین جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان بافق درسال جاری با حضور  فتاحی سرپرست این مجموعه و اعضای شورای اجرایی  برگزار شد . در این جلسه پس از […]

ششمین جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان بافق در سال جاری با حضور سرپرست این مجموعه و اعضای شورای اجرایی برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ ششمین جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان بافق درسال جاری با حضور  فتاحی سرپرست این مجموعه و اعضای شورای اجرایی  برگزار شد .

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق در خصوص برنامه های انجام شده  و نحوه ادامه تکمیل پروژه های نیمه تمام و مشکلات این جمعیت گزارشی ارائه و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

در پایان مواردی تدوین برنامه مناسب و مطلوب برای جذب بهتر  و  نحوه حفظ نیروهای جوان،امدادگر و داوطلب، ایجاد بستر مناسب جهت همکاری متقابل بین دستگاه ها در راستای تحقق برنامه مدون شده حفظ و نگهداری اعضاء ، برگزاری جلسه مشترک و ایجاد تفاهم نامه برای تشکیل تیم واکنش سریع جهت حضور در مواقع بحرانی خاص با مدیریت HSE سنگ آهن مرکزی بافق ، ایجاد خانه های هلال جدید در شهرستان بافق در ششمین جلسه شورای اجرایی جمعیت مصوب شد .

منبع: روابط عمومی جمعیت هلال احمر بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده