رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
  • کد خبر : ۶۹۵۲
  • چاپ خبر : برگزاری جلسات تئاتر به صورت هفتگی در انجمن نمایش بافق

برگزاری جلسات تئاتر به صورت هفتگی در انجمن نمایش بافق

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق؛   به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش شهرستان بافق اولین جلسه هفتگی گروههای نمایشی با حضور رؤسای چهار گروه رسالت،آرین،عرفان و فانوس شب در محل انجمن نمایش شهرستان برگزار شد. در این جلسه که به […]

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق؛

 

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش شهرستان بافق اولین جلسه هفتگی گروههای نمایشی با حضور رؤسای چهار گروه رسالت،آرین،عرفان و فانوس شب در محل انجمن نمایش شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که به بحث و گفتگو و آسیب شناسی در مورد اجرای جنگها و نمایشهای اجرایی در سطح شهرستان گذشت وضعیت نمایشی بافق در سال 93  نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کاظم قانعی رئیس انجمن نمایش شهرستان بافق در این جلسه در مورد تعامل گروههای نمایشی با هم  در فضای حرفه ای به دور از تنش ها و حب و بغض ها صحبت کرد.

وی همچنین از راه اندازی و شروع نمایشنامه خوانی و اکران فیلم تئاتر به صورت هفتگی در انجمن خبر داد.

قانعی همچنین متذکر شد گروههای نمایشی می بایست به سمت اجرای تئاتر در سطح شهرستان بروند و این مبحث مهم نیاز به آموزش دارد که با همکاری امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق و اعضای گروههای نمایشی انشاءالله محقق خواهد شد.در پایان هر یک از حاضرین متفق القول،رعایت اخلاق و ادب و همچنین احترام به پیشکسوت را یادآور شدند و قرار شد این جلسات هر هفته شنبه ها ساعت 19 در محل انجمن یا محل استقرار گروهها تشکیل و ادامه پیدا کند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده