رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
  • کد خبر : ۶۹۵۳۳
  • چاپ خبر : تجلیل مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از پرستاران +تصاویر

تجلیل مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از پرستاران +تصاویر

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز با حضور در مرکز بهداری آهنشهر، ضمن تبریک این روز به پرستاران از مقام والای آنان تقدیر وتشکر کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز به همراه باباییان مدیر حوزه مدیرعامل،حسن […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز با حضور در مرکز بهداری آهنشهر، ضمن تبریک این روز به پرستاران از مقام والای آنان تقدیر وتشکر کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز به همراه باباییان مدیر حوزه مدیرعامل،حسن زاده مدیر روابط عمومی،فلاح مدیر HSE و وحید رئیس بهداری با حضور در ایستگاه شماره 1 مرکز بهداری آهنشهر،با اهدا شاخه گل و کارت هدیه از زحمات پرستاران پر تلاش این مرکز تقدیر و تشکر کرد.

در ابتدای این دیدار علی اکبر رحیمی بافقی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: زحمات شما پرستاران بر کسی پوشیده نیست و رضایت نسبی از خدمات این مجموعه حاصل شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان حاضر مسائل و مشکلات شما را منعکس خواهند کرد،افزود: پیگیر هستیم شورای اسلامی کار شرکت نسیم سلامت هر چه زودتر تشکیل شود تا حلقه ای واسط بین مدیریت شرکت و حوزه پرسنلی به وجود آید.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق اظهار امیدواری کرد با تلاش سعیدیان این امر هر چه سریعتر محقق شود تا همانند سایر شرکت ها که شورای اسلامی کارگری دارند و بحث های شغلی را از طریق آن پیگیری می کنند،شما نیز یک نماینده به عنوان پلی با مدیریت مجموعه داشته باشید.

رحیمی بافقی در پایان سخنان خود، از درگاه خداوند منان خواهان سلامتی و توفیقات روز افزون برای تمامی زحمت کشان این عرصه شد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده