رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
  • کد خبر : ۶۹۸۳۴
  • چاپ خبر : پیر قطرم جهت توسعه گردشگری مذهبی احیاء می شود

پیر قطرم جهت توسعه گردشگری مذهبی احیاء می شود

با مشارکت بخشداری و اداره اوقاف برنامه ریزی،اقدامات لازم به منظور احیای بقعه پیر قطرم و موقوفات مربوط به آن در جهت رونق گردشگری مذهبی و طبیعی صورت می گیرد. به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان روز گذشته با بخشدار مرکزی دیدار و گفتگو کرد. در ابتدای دیدار پورامینی بخشدارمرکزی […]

با مشارکت بخشداری و اداره اوقاف برنامه ریزی،اقدامات لازم به منظور احیای بقعه پیر قطرم و موقوفات مربوط به آن در جهت رونق گردشگری مذهبی و طبیعی صورت می گیرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان روز گذشته با بخشدار مرکزی دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای دیدار پورامینی بخشدارمرکزی ضمن خیر مقدم،بیان داشت: توسعه صنعت گردشگری از جمله در حوزه مذهبی با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان به ویژه امامزاده عبدالله(ع) و سایر اماکن متبرکه مانند بقعه قاضی میرجعفر و پیر قطرم از برنامه های زیرساختی برای بخش مرکزی می باشد.

در ادامه گلچین رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، آمادگی برای هرگونه همکاری در این راستا اعلام و احیای موقوفات را در کنار امر گردشگری به منظور معرفی آداب و رسوم و زنده نگه داشتن سنت حسنه وقف لازم و ضروری دانست.

بخشدار مرکزی نیز در مورد مساعدت به احیاء موقوفات روستاهای بخش مرکزی که در جهت منافع عمومی وقف شده اند قول مساعد داد.

همچنین مقرر شد تا با مشارکت بخشداری و اداره اوقاف برنامه ریزی،اقدامات لازم به منظور احیای بقعه پیر قطرم و موقوفات مربوط به آن در جهت رونق گردشگری مذهبی و طبیعی صورت پذیرد.

منبع: روابط عمومی بخشداری مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده