رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
  • کد خبر : ۶۹۹۱۳
  • چاپ خبر : مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به عیادت معلم  خود رفت

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به عیادت معلم خود رفت

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز با حضور در منزل آقای جادری دبیر عربی آموزش و پرورش شهرستان بافق در دهه ۶۰ با وی دیدار کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز به همراه حبیب حسن زاده مدیر روابط عمومی […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز با حضور در منزل آقای جادری دبیر عربی آموزش و پرورش شهرستان بافق در دهه ۶۰ با وی دیدار کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز به همراه حبیب حسن زاده مدیر روابط عمومی شرکت با حضور در منزل آقای جادری دبیر عربی آموزش و پرورش شهرستان بافق در سالهای قبل با وی دیدار و گفتگو کرد.

علی اکبر رحیمی بافقی پس از سالیان دور در دیدار با معلم قدیمی خود،وی را در آغوش گرفت و با اظهار خرسندی از این اتفاق،جویای حال جادری شد.

جادری نیز ضمن اظهار خرسندی و تشکر از حضور مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق به بیان خاطرات خود از دوران تدریس در دبیرستان شهید رجایی و تحصیل محمد جواد عسکری و علی اکبر رحیمی و ارتباط آنان با وی پرداخت و با بیان اینکه مدتی است از عارضه قلبی رنج می برد، افزود: درمان های متعددی برای بهبودی ام صورت گرفت اما اکنون باید عمل قلب باز انجام دهم.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق نیز پس از اطلاع از وضعیت جادری از مسئولین مربوطه خواهان شد تا این معلم سختکوش و  فرهنگی را در این دوران بیماری یاری کنند.

شایان ذکر است؛ جادری یکی از اتباع کشور عراق می باشد که در زمان جنگ از عراق اخراج و چندین نفر از اعضای خانواده وی توسط صدام به شهادت رسیده اند. وی در سال۶۶ با خانم توکلی در بافق ازدواج کرد که حاصل آن سه فرزند می باشد.

جادری به همت محمد جواد عسکری در یکی از شرکت های پیمانکاری مشغول به فعالیت می باشد. وی سالیان دراز به عنوان نیروی فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان بافق به آموزش درس عربی در مدارس پرداخت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

 

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به عیادت معلم خود رفت”

  • علی اصغر رنجبر بافقی says:

    باسلام درود براین مرد با لیاقت وشایسته که حق استادی وشاگردی را ادا کرده وباتوجه به گذشت چندین ساله اززمان تحصیل وباتوجه به اینکه نامبرده دارای مدرک دکترا ومدیرعامل یک مجموعه ی بزرگ کشورمیباشد هنوز معلم خودرا فراموش نکرده وخود را هم نیز گم نکرده است .درود بر شرافتت مرد بزرگ انشاالله پایداروبرقرار باشی

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده