رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
  • کد خبر : ۷۰۰۰۸
  • چاپ خبر : دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با خانواده شهید حسن ایزدیان

دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با خانواده شهید حسن ایزدیان

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق امشب با حضور در منزل شهید حسن ایزدیان با خانواده معظم وی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ در ادامه سرکشی از خانواده های معظم شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق،امشب علی اکبر رحیمی بافقی مدیرعامل این شرکت به همراه باباییان مدیر […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق امشب با حضور در منزل شهید حسن ایزدیان با خانواده معظم وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در ادامه سرکشی از خانواده های معظم شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق،امشب علی اکبر رحیمی بافقی مدیرعامل این شرکت به همراه باباییان مدیر حوزه مدیرعامل،حسن زاده مدیرروابط عمومی،وحید مدیر بهداری و مسئول امور ایثارگران با حضور در منزل شهید والا مقام حسن ایزدیان با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دختر شهید ایزدیان با توجه به اینکه یکی از ایستگاه های راه آهن شرکت سنگ آهن به نام پدر وی نامگذاری شده است  و همسر وی در آن قسمت مشغول به کار می باشد اما هر گونه مکاتبات با نام چغارت ارسال یا دریافت می شود،از مدیرعامل خواهان شد تا به جای آن نام شهید حسن ایزدیان قید شود.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق پس از شنیدن سخنان فرزند شهید از مدیر روابط عمومی شرکت درخواست پیگیری این موضوع و مکاتبه با اداره کل راه آهن استان یزد را کرد.

در ادامه علی اکبر رحیمی بافقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس به ویژه شهدای شهرستان بافق و شرکت سنگ آهن، با اظهار خرسندی از حضور در جمع خانواده شهید ایزدیان به بیان خاطرات جبهه و جنگ پرداخت و گفت: شهدا برای بقاء نظام و فراهم نمودن آرامش و آسایش ما از بهترین سرمایه های خود گذشتند و تنها برای رضای پروردگار قدم در چنین راه خطیر و ارزشمندی نهادند و ما نیز هر گونه خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران را وظیفه خود میدانیم و به انجام آن افتخار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهید ایزدیان دارای 4 فرزند سه پسر و یک دختر می باشد و زمانی که وی عازم جبهه شده ، اداره خانواده به عهده همسر شهید بوده است،تصریح کرد: اداره خانواده بدون حضور مرد کاری بسیار دشوار است و شما فرزندان باید قدر مادرخود را بدانید.

در پایان مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از خانواده شهید خواهان شد تا هر گونه خدمات یا مشکلی در بحث درمان را با محمد زمان وحید رئیس بهداری آهنشهر مطرح کنند تا اقدامات لازم در جهت رفع آن صورت گیرد.

شایان ذکر است؛ شهید حسن ایزدیان قطرمی سال 1334در روستای قطرم از توابع شهرستان بافق دیده به جهان گشود. وی پس از گذراندن دوران خدمت سربازی در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق مشغول به کار شد. با شروع جنگ تحمیلی عازم جبهه های نبرد شد و سرانجام پس از چندین بار حضور در عملیات های متعدد، 1365/4/22 در منطقه فاو به شهادت رسید.

گفتنی است، از 3 فرزند پسر شهید، دو تن در واحد روابط عمومی و یک نفر در معدن سه چاهون و دختر شهید نیز در اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق مشغول به کار می باشند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده