رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
  • کد خبر : ۷۰۰۴۳
  • چاپ خبر : نمایشگاه نقاشی به مناسبت هوای پاک در دبستان انقلاب آهنشهر افتتاح شد
با حضور مدیر کل محیط زیست استان یزد؛

نمایشگاه نقاشی به مناسبت هوای پاک در دبستان انقلاب آهنشهر افتتاح شد

نمایشگاه نقاشی به مناسبت هوای پاک صبح امروز با حضور مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان یزد و جمعی از مسئولین شهرستان بافق در دبستان انقلاب آهنشهر افتتاح شد. به گزارش آفتاب بافق؛ انجمن نغمه کویر باقق با همکاری محیط زیست شرکت و در هفته هوای پاک جهت آشنایی دانش‌آموزان با مسائل محیط زیستی اقدام […]

نمایشگاه نقاشی به مناسبت هوای پاک صبح امروز با حضور مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان یزد و جمعی از مسئولین شهرستان بافق در دبستان انقلاب آهنشهر افتتاح شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ انجمن نغمه کویر باقق با همکاری محیط زیست شرکت و در هفته هوای پاک جهت آشنایی دانش‌آموزان با مسائل محیط زیستی اقدام به برپایی نمایشگاهی از آثار نقاشی دانش‌آموزان با عنوان “هوای پاک”  کرد.

این نمایشگاه صبح امروز با حضور نیره پور ملایی مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان یزد ، فرماندار، مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق، جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان بافق در دبستان انقلاب آهنشهر افتتاح شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد در سخنانی کوتاه اظهار داشت: محیط زیست متعلق به همه است و با گرامیداشت این روز به همه یادآور می شویم تا به محیط زیست خود توجه داشته باشند.

وی گفت: یکی از موثرترین راهها برای تصفیه هوا و محیط زیست، کاشت درخت است تا بتوانیم هوای پاک داشته باشیم..

نیره پور ملایی مهمترین منابع آلودگی هوا را منابع طبیعی و منابع مصنوعی عنوان کرد و افزود: منابع طبیعی همان طوفان های طبیعی و گردخاک و منابع مصنوعی حمل و نقل و صنایع که مهمترین عوامل آلودگی هوا می باشند.

وی انتخاب شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در سطح کشور به عنوان صنعت سبز با توجه به معیارها و استاندارهای صنعت سبز را تبریک گفت و از این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

اجرای سرود انقلاب، دکلمه و سخنرانی مدیر انجمن نغمه کویر بافق از جمله برنامه های این مراسم بود.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و انجمن همیاران محیط زیست همراه بود و دانش‌آموزان علاقمند به محیط زیست آثار نقاشی خود را با محوریت هوای پاک به نمایش گذاشتند.

عکس: م.تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده