رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
  • کد خبر : ۷۰۱۰۷
  • چاپ خبر : آزمایشگاه تخصصی محیط زیست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق افتتاح شد +تصاویر

آزمایشگاه تخصصی محیط زیست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق افتتاح شد +تصاویر

  آزمایشگاه تخصصی محیط زیست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق صبح امروز با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد افتتاح شد.   به گزارش آفتاب بافق ، آزمایشگاه تخصصی محیط زیست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق  صبح امروز با حضور پور ملایی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد، زاده رحمانی فرماندار بافق و […]

 

آزمایشگاه تخصصی محیط زیست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق صبح امروز با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد افتتاح شد.

 

به گزارش آفتاب بافق ، آزمایشگاه تخصصی محیط زیست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق  صبح امروز با حضور پور ملایی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد، زاده رحمانی فرماندار بافق و علی اکبر رحیمی بافقی مدیرعامل شرکت افتتاح شد.

 

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در این مراسم گفت: یکی از دغدغه های اصلی شرکت صنعتی معدنی سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در کنار بهره برداری از معدن، حفظ سلامت کارکنان و محیط زیست است و با هزینه هایی که طی سال های گذشته انجام داده مفتخر به کسب رتبه و دریافت جایزه صنعت سبز شده است.

 

وی هزینه تجهیز این آزمایشگاه را یک میلیارد تومان برای سنجش میزان آلایندگی صوت،هوا و فاضلاب عنوان کرد و افزود: دغدغه ما است تا هم سلامت کارکنان و هم محیط زیست را در شرکت سنگ آهن مرکزی پاس بداریم و با توجه به اینکه نوع فعالیت معدن کاری ارتباط مستقیم با طبیعت و فضای سبز دارد، تلاش می کنیم میزان آسیب به محیط زیست کاهش یابد و تا جایی که امکان دارد آن را جبران کنیم.

 

رحیمی بافقی خاطر نشان کرد: با اقدامات واحد ایمنی در مقیاس های حداکثری و پیشگیری های که برای حفظ پرسنل انجام گرفته،تلاش کردیم تا ضوابط ایمنی و محیط زیستی را در بالاترین سطح اجرا کنیم و با توجه به تصویب قانون هوای پاک در سال گذشته،رویکرد شرکت سنگ آهن مرکزی بافق این است تا جایی که ممکن می باشد الزامات این قانون را اجرا کند و ایجاد و تجهیز این آزمایشگاه نیز در راستای همین امر می باشد.

 

گفتنی است؛ این مجموعه با 2 متخصص کارشناس شیمی و یک کارشناس بهداشت محیط در بحث پایش و کنترل خروجی کار فعالیت خواهند کرد.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد نیز ضمن تقدیر از مدیر عامل و مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق، اظهار داشت: شرکت سنگ آهن بافق به عنوان یکی از شرکت های صنعتی معدنی در استان توانسته رتبه اول صنعت سبز کشور را از آن خود کند که این اتفاق جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی ایجاد و تجهیز این آزمایشگاه را نشان از دلسوزی مدیران مجموعه برای حفظ محیط زیست و سلامت پرسنل آنان عنوان کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده