رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
  • کد خبر : ۷۰۱۳۶
  • چاپ خبر : حضور مهاجرین در بافق یکی از علل اصلی افزایش آسیب های اجتماعی است
فرماندار بافق:

حضور مهاجرین در بافق یکی از علل اصلی افزایش آسیب های اجتماعی است

زاده رحمانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بافق گفت: یکی از عوامل اصلی افزایش جرائم در زمینه مواد مخدر پدیده مهاجرت به استان یزد و به ویژه شهرستان بافق می باشد. به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بافق با حضور کرباسیان دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان […]

زاده رحمانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بافق گفت: یکی از عوامل اصلی افزایش جرائم در زمینه مواد مخدر پدیده مهاجرت به استان یزد و به ویژه شهرستان بافق می باشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بافق با حضور کرباسیان دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان یزد، فرماندار بافق و سایر مسئولان عضو این شورای در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدای این جلسه به گزارشی از اقدامات صورت گرفته جهت مساعدت به نیروهای انتظامی و پلیس مبارزه مواد مخدر در برخورد با متخلفین و قاچاقچیان مواد مخدر پرداخت و گفت: در بخش پیشگیری و مقابله با توزیع و مصرف مواد علی رغم حمایت هایی که شهرستان داشته است باید مساعدت های بیشتری از سوی استان صورت گیرد.

زاده رحمانی همچنین در ادامه یکی از عوامل اصلی افزایش جرائم در زمینه مواد مخدر را پدیده مهاجرت به استان یزد و به ویژه شهرستان بافق عنوان کرد و گفت: باید با اتخاذ تدابیر قانونی در رصد و کنترل این افراد جهت پیشگیری از ارتکاب جرائم و همچنین برخورد با معضلات اجتماعی ناشی از حضور مهاجرین گام برداشت.

در ادامه این جلسه سایر حاضرین به بیان نقطه نظرات و گزارش عملکرد حوزه کاری خود در مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر در شهرستان پرداختند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده