رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
  • کد خبر : ۷۰۳۵
  • چاپ خبر : شهردار اردکان انتخاب شد

شهردار اردکان انتخاب شد

  به گزارش آفتاب بافق، به نقل از شهروند اردکان؛   در جلسه انتخاب شهردار اردکان اعضای شورای اسلامی شهر اردکان ابتدا استعفای محمد مروتی شهردار سابق اردکان را مورد بررسی و رأی‌گیری قرار داده و تصمیم به انتخاب شهرداری جدید برای اردکان گرفتند. در اواسط جلسه، سه تن از اعضای شورای شهر (حجت‌الاسلام حسینی‌پور، محمدجواد شاکر […]

 

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از شهروند اردکان؛

 

در جلسه انتخاب شهردار اردکان اعضای شورای اسلامی شهر اردکان ابتدا استعفای محمد مروتی شهردار سابق اردکان را مورد بررسی و رأی‌گیری قرار داده و تصمیم به انتخاب شهرداری جدید برای اردکان گرفتند.

در اواسط جلسه، سه تن از اعضای شورای شهر (حجت‌الاسلام حسینی‌پور، محمدجواد شاکر و سیدحسین عطری) از صحن جلسه رأی‌گیری خارج شده‌اند.

در ادامه این جلسه، اعضا به بحث و تبادل نظر در خصوص ۴ کاندیدای مطرح‌شده برای پست شهرداری اردکان پرداختند و در نهایت «بهروز شهابی‌زاد» با کسب ۵ رأی از اعضای شورای چهارم به‌عنوان شهردار اردکان انتخاب شد.

در قوانین انتخاب شهردار، رأی‌گیری تا زمانی انجام می‌شود که یکی از گزینه‌ها حداقل تعداد نصف به علاوه یک آرا را به خود اختصاص دهد و شهردار شود.

گفتنی است «بهروز شهابی‌زاد» چهارمین شهردار در دوره‌ی شورای چهارم شهرستان اردکان است. پیش از این، محمدعلی مروتی، حمید اخوتیان و محمد مروتی، سکان‌داری این شهرداری را عهده‌دار بوده‌اند.

بهروز شهابی‌زاد، کارشناس‌مسئول عمران فرمانداری اردکان و بخشدار اسبق مرکزی این شهرستان بوده است. اداره مجموعه‌ی شهرداری اردکان تا زمان تأیید حکم شهردار جدید، بر عهده «محسن پایدار» خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده