رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۸
  • کد خبر : ۷۰۸۱
  • چاپ خبر : فرماندار بافق از نمایشگاه بزرگ کتاب یزد بازدید کرد

فرماندار بافق از نمایشگاه بزرگ کتاب یزد بازدید کرد

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق؛   در آخرین روز برگزاری هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد سید مهدی طلایی مقدم فرماندار به همراه عذرا کریمی رئیس و محمدرضا زبرجدی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق از این نمایشگاه بازدید کردند. […]

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق؛

 

در آخرین روز برگزاری هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد سید مهدی طلایی مقدم فرماندار به همراه عذرا کریمی رئیس و محمدرضا زبرجدی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق از این نمایشگاه بازدید کردند.

طلایی مقدم ضمن سپاس از مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به خاطر برگزاری چنین رویداد باشکوهی این نمایشگاه را درخور تحسین دانست و از زحمات مجموعه عوامل برگزار کننده آن تشکر نمود.

هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد از نهم لغایت چهاردهم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های استان یزد با حضور بیش از 500 ناشر برتر کشور پذیرای علاقه مندان حوزه کتاب و کتاب خوانی بود.

گفتنی است این نمایشگاه نسبت به گذشته به دلیل بالاتر بودن کیفیت برگزاری و حضور ناشران خوب و مطرح کشور با استقبال بی نظیرمردم آشنا با کتاب استان یزد، روبرو شده بود.

 

بازدیدازنمایشگاه کتاب

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده