رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳
  • کد خبر : ۷۱۱۳
  • چاپ خبر : کاشت 200  نهال به یاد شهیدان در بوستان آبشار بافق

کاشت 200 نهال به یاد شهیدان در بوستان آبشار بافق

به گزارش آفتاب بافق به نقل از روابط عمومی شهرداری بافق ، به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری  ،بوستان آبشار بافق میزبان جمع کثیری از خاونده معظم شاهد بود که نفس، به نفس نهالهای جوان دادند و نام و پیامشان را بر شاخه های نازک آویختند و آرزو کردند تا روزی این نهال ها […]

به گزارش آفتاب بافق به نقل از روابط عمومی شهرداری بافق ، به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری  ،بوستان آبشار بافق میزبان جمع کثیری از خاونده معظم شاهد بود که نفس، به نفس نهالهای جوان دادند و نام و پیامشان را بر شاخه های نازک آویختند و آرزو کردند تا روزی این نهال ها درختانی تناور شوند.

این درختان که متناسب با شرایط اقلیمی و آب و هوایی این منطقه بود با همت شهرداری بافق توسط  این خانواده معزز در بزرگترین پارک شهرمان یعنی بوستان آبشارغرس شد.

نهال های کاج ، سرو، اقاقیا ،توت مثمر ،عناب، زبان گنجشک، سنجد تلخ و خرمای کبکاب  از گونه های سازگار منطقه است که توسط این عزیزان در بوستان آبشار بافق کاشته شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری بافق گفت: غرس 200 اصله نهال از گونه های سازگار با آب و هوای کویر در این بوستان توسط خانواده معظم شهدا فرصت مغتنمی برای اشاعه فرهنگ درختکاری و معرفی ظرفیتهای بوستان آبشار بافق است.

وی، در ختکاری و ایجاد فضای سبز را موجب زیبایی و تلطیف هوا خواند و بیان داشت: این اقدام در راستای گرامیداشت هفته منابع طبیعی و در جهت توسعه فضای سبز شهری انجام شده است.

علی اصغر موفق، سرانه فضای سبز شهری را بیش از 6 متر مربع اعلام کرد و افزود:  توسعه و کیفیت فضای سبز از مهمترین اولویت و برنامه های شهرداری بافق می باشد و از بابت این شهرداری رتبه دو استان یزد را به خود اختصاص داده است.

DSC02440

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده