رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
  • کد خبر : ۷۱۴۵
  • چاپ خبر : آيين درختكاري نوار سبز بزرگراه يزد – بافق برگزار شد

آيين درختكاري نوار سبز بزرگراه يزد – بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ آيين درختكاري نوار سبز بزرگراه يزد – بافق با حضور مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان ، فرماندار بافق و جمعي از مسئولان محلي در ورودي ( ابتداي بزرگراه ) برگزار شد . مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان يزد در اين آيين از آغاز بكار […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ آيين درختكاري نوار سبز بزرگراه يزد – بافق با حضور مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان ، فرماندار بافق و جمعي از مسئولان محلي در ورودي ( ابتداي بزرگراه ) برگزار شد .

مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان يزد در اين آيين از آغاز بكار نوار سبز بين دو باند بزرگراه يزد – بافق خبر داد و گفت:اجراي اين نوار سبز به طول 5كيلومتر در بزرگراه يزد_بافق اجرا مي شود كه تا پايان سال 2 كيلومتر آن نهال كاري خواهد شد.

ابوالفضل ميروكيلي در ادامه ضمن تشكر از خدامت و مساعدتهاي فرماندار بافق گفت : آب اين طرح به همت فرماندار بافق تامين شده و در بحث كاشت و نگه داري اين نوار سبز منابع طبيعي شهرستان عهده دار مي باشد كه اميدواريم چشم انداز خوبي در آينده ايجاد كند.

سيد مهدي طلايي مقدم ، فرماندار بافق نيز در اين مراسم با تأکید بر اینکه درخت، موهبتی است که خداوند متعال آن را برای آسایش و آرامش بشر آفریده است گفت: درخت گل سر سبد طبیعت است و دین مقدس اسلام ، به امر درختکاری اهمیت بسیاري داده و همه مردم به این امر خداپسندانه تشویق شده اند.

IMG_1901 IMG_1917 IMG_1936

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده