رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۰
  • کد خبر : ۷۱۷۵
  • چاپ خبر : دومین جلسه هفتگی هنرمندان نمایش شهرستان بافق تشکیل شد

دومین جلسه هفتگی هنرمندان نمایش شهرستان بافق تشکیل شد

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق؛   دومین جلسه هفتگی هنرمندان نمایش شهرستان بافق با حضور کاظم قانعی ریاست انجمن نمایش، محمدرضا زبرجدی کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین گروه های نمایشی رسالت، آرین و عرفان در محل تعزیه خانه زینبیه، محل […]

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق؛

 

دومین جلسه هفتگی هنرمندان نمایش شهرستان بافق با حضور کاظم قانعی ریاست انجمن نمایش، محمدرضا زبرجدی کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین گروه های نمایشی رسالت، آرین و عرفان در محل تعزیه خانه زینبیه، محل استقرار گروه نمایشی رسالت تشکیل شد.

در ابتدای جلسه کاظم قانعی ضمن تشکر از سرپرستهای گروه های نمایشی به خاطر حضور در جلسات،برخی مسائل و مشکلات گروه های نمایشی بافق را مطرح کرد.

منصور رحیمی سرپرست گروه نمایشی آرین نیز از تقسیم اعضاء گروه آرین برای کارهای طنز و مذهبی خبر داد.

وی از نحوه برخورد بعضی اعضاء گله داشت که با توضیحات لازم توسط فرد مخاطب این مسئله حل شد.

سید کاظم عباس زاده مسئول گروه نمایش رسالت نیز مسئله احترام به پیشکسوت توسط اعضای گروهها را مهم دانست و از آماده شدن یک نمایش مذهبی برای اجرا در ایام فاطمیه و قبل از سال نو خبر داد.

وی هماهنگی گروهها برای همزمانی اجراهای مذهبی را مهم دانست و از آنها خواست تا به جهت اینکه تماشاگر این کارها آسوده تر بتواند به تماشای نمایشهای روی صحنه در سطح شهر برود از این به بعد گروهها با هماهنگی یکدیگر مجری بهتری برای ارائه نمایشهایشان باشند.

روح الله کوشا مقدم مسئول گروه نمایشی عرفان نیز احترام به یکدیگر خصوصاً توسط مدیران گروهها را یک حرکت روبه جلو برای گروهها و اعضایشان دانست.

در پایان محمدرضا زبرجدی نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور گروهها،برگزاری جلسات به صورت هفتگی در کنار هم را حرکتی بسیار مثبت در جهت همدلی و صمیمیت گروهها دانست و افزود استمرار این جلسات جدای از اینکه می تواند در اعتبار نمایش بافق در سطح استان سهم به سزایی داشته باشد در جهت همدلی و دوستی و صمیمیت بیشتر اعضاء نیز می تواند مسمر ثمر باشد.

وی در صورت استمرار این حرکت از شروع جلسات نمایشنامه خوانی،اکران فیلمهای نمایشی مطرح، برگزاری کارگاه های آموزشی یک روزه با حضور اساتید مطرح استان و کشور  در آینده نزدیک خبر داد و ادامه داد بزرگترین سرمایه یک هنرمند سوای تخصص و تجربه، اخلاق اوست که می تواند از هنرمند یک انسان ماندگار بسازد.

در انتها با همت سید کاظم عباس زاده، حاضرین در کنار اعضای گروه رسالت به صرف شام پرداختند.

 

 

دومین جلسه هفتگی تئاتر-1 دومین جلسه هفتگی تئاتر2

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده