رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۸
  • کد خبر : ۷۱۸۳
  • چاپ خبر : به شرط افزايش درآمد؛ ایجاد اماکن رفاهی و تفریحی برای کارگران معادن در دستور کار است

به شرط افزايش درآمد؛ ایجاد اماکن رفاهی و تفریحی برای کارگران معادن در دستور کار است

به گزارش آفتاب بافق؛   وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نیاز کارگران معادن به اماکن تفریحی گفت: ایجاد اماکن رفاهی و تفریحی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است. علی ربیعی در حاشیه همایش و نمایشگاه جهت گیری اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار مهر […]

به گزارش آفتاب بافق؛

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نیاز کارگران معادن به اماکن تفریحی گفت: ایجاد اماکن رفاهی و تفریحی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.

علی ربیعی در حاشیه همایش و نمایشگاه جهت گیری اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در صورتی که افزایش بهره وری و سودآوری شرکتهای معدنی از جمله شرکت سنگ آهن مرکزی بافق افزایش پیدا کند، ‌ امکانات رفاهی و تفریحی کارکنان و کارگران این شرکتها نیز افزایش خواهد یافت.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد تعویق پرداخت حقوق بازنشستگان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق نیز بیان کرد: تاکنون توانسته ایم این معوقات را از پنج ماه به یک ماه کاهش دهیم.

ربیعی همچنین بر افزایش بهره ‌وری و سود‌آوری شرکتها نیز تاکید کرد و افزود: این شرکتها باید از هزینه های اضافه بکاهند و ضمن کاهش هزینه ها نسبت به چابک سازی مجموعه های خود اقدام کنند.

ور در مورد صندوق های بازنشستگی نیز عنوان کرد: شرکای اجتماعی باید بر صندوق ‌های بازنشستگی حاکمیت پیدا کنند و با جمع‌ آوری پول‌ های خرد جامعه‌ در راستای فعالیت ‌های کلان اجتماعی مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده