رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
  • کد خبر : ۷۱۸۵۷
  • چاپ خبر : حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال اهمیتی دوچندان دارد / ضرورت حضور حداکثری مردم
فرماندار بافق:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال اهمیتی دوچندان دارد / ضرورت حضور حداکثری مردم

نشست برنامه ریزی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در بافق با حضور امام جمعه و فرماندار و جمعی از روسای ادارات و نهاد های شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق در این نشست با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن امسال، راهپیمایی […]

نشست برنامه ریزی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در بافق با حضور امام جمعه و فرماندار و جمعی از روسای ادارات و نهاد های شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق در این نشست با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن امسال، راهپیمایی خاص و ویژه ای است چرا که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب از ماه ها قبل اعلام کرده بودند این انقلاب چهلمین سال پیروزی خود را نمی بیند.

محمد زاده رحمانی افزود: لنز دوربین خبرنگاران و رسانه های بیگانه به این راهپیمایی دوخته شده است که امیدواریم با حضور پر شور مردم در راهپیمایی امسال همانند سال های گذشته مشتی به دهان استکبار جهانی باشد.

وی ادامه داد: روسای ادارات و نهاد های شهرستان باید همه تلاش خود را در جهت فراهم آوردن مقدمات حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی به کار بگیرند.

امام جمعه بافق نیز در این نشست بر لزوم تبلیغات و فراهم آوردن زمینه جهت حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی تاکید کرد.

در اين نشست پس از ارائه ديدگاه ها و پيشنهادات حاضرين مقرر شد مراسم راهپيمايي 22 بهمن بافق در روز دوشنبه همزمان با سراسر ميهن اسلامي ساعت 9 صبح از روبروي بسيج تا مسجد جامع اين شهرستان برگزار شود.

منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده