رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
  • کد خبر : ۷۱۸۶۹
  • چاپ خبر : اکران فیلم کمدی بسیار جذاب ” قانون مورفی ” در سینما قدس آهنشهر
به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛

اکران فیلم کمدی بسیار جذاب ” قانون مورفی ” در سینما قدس آهنشهر

فیلم سینمایی ” قانون مورفی” ساخته رامبد جوان از امشب ساعت 18 به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سینما قدس آهنشهر اکران خواهد شد. به گزارش آفتاب بافق؛ رامبد جوان با برنامه ” خندوانه ” و حالا با فیلم ” قانون مورفی ” ثابت می‌کند که در زمینه کمدی آدم به روزی است. یکی از […]

فیلم سینمایی ” قانون مورفی” ساخته رامبد جوان از امشب ساعت 18 به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سینما قدس آهنشهر اکران خواهد شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ رامبد جوان با برنامه ” خندوانه ” و حالا با فیلم ” قانون مورفی ” ثابت می‌کند که در زمینه کمدی آدم به روزی است. یکی از بهترین کارگردانان کمدی این روزهای سینمای ایران است که جدا از اینکه می‌داند چطور تماشاگرش را بخنداند، به او باج هم نمی‌دهد و سلایق و علایق شخصی‌اش را هم در فیلم‌هایش رعایت می‌کند و اکنون با این اثر موفق تماشاگران را می خنداند.

قانون مورفی فیلمی در ژانر کمدی و اکشن به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی محمد شایسته از امشب به روی پرده سینما قدس آهنشهر خواهد رفت. شهروندان و علاقمندان به سینما به ویژه فیلم های شاد و کمدی می توانند امشب ساعت 18 به همراه خانواده های خود با حضور در سینما قدس آهنشهر این فیلم را تماشا کنند.

خلاصه فیلم:

بنا به اتفاقاتی فرخ (امیر جدیدی) از اداره پلیس اخراج می شود و مجبور است با مشکلاتی همانند جهیزیه خواهرش و مهریه زنش دست و پنجه نرم کند. در همین کشمکش های زندگی دوستش بهمن (امیر جعفری) که قبلا همکارش بوده و فردی پول دار است دخترش ربوده می شود و به فرخ زنگ می زند که به او کمک کند.

بازیگران:امیر جدیدی، امیر جعفری، هادی کاظمی، سروش صحت و رامبد جوان

دیگر عوامل:

نویسندگان: پوریا شجاعی – محمدعلی حسینی، بازنویسی فیلمنامه: پویا مهدوی زاده، مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، موسیقی: امیر توسلی، تدوین: میثم مولایی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، صدابردار: رشید دانشمند، جلوه های ویژه کامپیوتری: جواد مطوری، عکاس: مریم تخت کشیان

 

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده