رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
  • کد خبر : ۷۱۸۷۸
  • چاپ خبر : دعوت شورای های اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از پرسنل و مجموعه کارگری این شرکت برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت شورای های اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از پرسنل و مجموعه کارگری این شرکت برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش آفتاب بافق؛ شورای های اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در بیانیه ای پرسنل و مجموعه کارگری این شرکت را به راهپیمایی 22 بهمن ماه 97 دعوت نمود. پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از موفق‌ترین الگوهای انقلابی عصر حاضر و تجربه جهان اسلام بوده که به رهبری فقیه ظلم‌ستیز، حضرت امام خمینی (ره) […]

به گزارش آفتاب بافق؛ شورای های اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در بیانیه ای پرسنل و مجموعه کارگری این شرکت را به راهپیمایی 22 بهمن ماه 97 دعوت نمود.

پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از موفق‌ترین الگوهای انقلابی عصر حاضر و تجربه جهان اسلام بوده که به رهبری فقیه ظلم‌ستیز، حضرت امام خمینی (ره) زمینه سقوط سلطنت پهلوی را فراهم کرد و با جاری نمودن نظام اسلامی، دست زورگویان و مستکبران را برای همیشه از تاریخ ملت مسلمان ایران کوتاه کرد.

امروز انقلاب اسلامی ایران پس از ۴۰ سال که از عمر با برکت و افتخار آمیز آن می‌گذرد توانسته است به رغم تمامی موانع، سختی‌ها، دست اندازی‌ها و توطئه‌هایی که دشمنان  از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تا کنون بر علیه ملت مقاوم و انقلابی ما در شکل‌ها و ترفند‌های مختلف طراحی و اجرا نموده‌اند فایق آید و با برهم زدن معادلات قدرت‌های جهانی، بیش از هر زمان دیگری جایگاه تأثیرگذار و تعیین کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای را تحکیم بخشد.

ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند.

۲۲ بهمن نیز روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ ناپذیر ایستادند.

ضمن گرامیداشت این ایام خجسته و خاطرات آن دوران، آحاد مردم شریف و کارگران را همگام با دیگر ملت فهیم ایران به حضور گسترده در راهپیمایی چهلمین فجر انقلاب در ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری فرا خوانده و امیدواریم حضور حماسی و پرشور مردم شریف ایران در این روز، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم‌تر سازد.

وعده ی ما فردا راس ساعت ۹ درب بسیج بافق

شورای های اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده