رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
  • کد خبر : ۷۱۹۲۲
  • چاپ خبر : خلق ” چله تماشایی انقلاب ” در راهپیمایی 22 بهمن توسط مردم ولایتمدار بافق + تصاویر

خلق ” چله تماشایی انقلاب ” در راهپیمایی 22 بهمن توسط مردم ولایتمدار بافق + تصاویر

مردم ولایتمدار بافق با حضوری باشکوه و گسترده در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن، بار دیگر حماسه‌ای وصف‌ناپذیر از بصیرت و ولایتمداری را خلق کرده و چله تماشایی انقلاب اسلامی را رقم زدند. به گزارش آفتاب بافق؛ چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی بافق و مسئولان شهرستان  باشکوه تر از […]

مردم ولایتمدار بافق با حضوری باشکوه و گسترده در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن، بار دیگر حماسه‌ای وصف‌ناپذیر از بصیرت و ولایتمداری را خلق کرده و چله تماشایی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

به گزارش آفتاب بافق؛ چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی بافق و مسئولان شهرستان  باشکوه تر از سال های قبل برگزار شد.

مردم انقلابی و ولایتمدار شهر دارالشجاعه امروز از ساعات اولیه  در مسیر تعیین شده راهپیمایی حضور داشتند تا حماسه‌ دیگری در برگی از تاریخ انقلاب خلق کنند.

اقشار مختلف مردم بافق از پیر و جوان، زن و مرد در این راهپیمایی که پیشاپیش آنها خانواده های معظم شهدا حضور داشتند با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند و یکصدا فریاد  ” مرگ بر آمریکا ” و ” مرگ بر اسرائیل ” سر ‌دادند.

اقشار مختلف مردم با حضور منسجم و باشکوه در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر پایبندی خود را به راه شهدا و امام راحل(ره) به اثبات رساندند و با به آتش کشیدن پرچم های آمریکا و اسرائیل خشم و انزجار خود را از سران این کشور و دست نشانده های آنان به نمایش گذاشتند.

مردم شهرستان بافق امروز نشان دادند برای دفاع از آرمان های انقلاب، همچون دوران هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود آماده اند.

در پایان ، قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن 1397 قرائت و حاضران با شعار الله اکبر مفاد آنرا تایید کردند.

عکس: بهنام باباییان

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده