رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
  • کد خبر : ۷۲۰۲۷
  • چاپ خبر : حضور یکپارچه کارکنان و بسیجیان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در راهپیمایی 22بهمن

حضور یکپارچه کارکنان و بسیجیان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در راهپیمایی 22بهمن

کارکنان و بسیجیان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق همگام با ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نموده و یکبار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.  به گزارش آفتاب بافق؛ ، مدیر عامل، کارکنان و بسیجیان پایگاه مقاومت نبی اکرم (ص) و اعضای شورای اسلامی کار  شرکت سنگ آهن مرکزی […]

کارکنان و بسیجیان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق همگام با ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نموده و یکبار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 به گزارش آفتاب بافق؛ ، مدیر عامل، کارکنان و بسیجیان پایگاه مقاومت نبی اکرم (ص) و اعضای شورای اسلامی کار  شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق هم‌آوا و همگام با ملت ایران در دیگر نقاط کشور در صفوف به هم پیوسته و با شکوه تر از همیشه در راهپیمایی 22بهمن شرکت کردند و وفاداری خویش را به نظام، انقلاب و ولایت به منصه ظهور رسانده و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با فریاد «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیست» و … مراتب انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم به ویژه روحانیون ،  خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دانش‌آموزان، دانشجویان، بسیجیان، نظامیان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند و در حالی که پلاکاردهایی توزیع شده پایگاه نبی اکرم با مضمون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل‌سعود» در دست داشتند، انزجار خود را از مستکبران جهان اعلام نمودند.

حبیب حسن زاده جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) و مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق در حاشیه این مراسم گفت: بسیجیان پایگاه نبی اکرم (ص) و کارکنان شرکت همچنین اقدام به ایجاد جایگاه برگزاری مراسم، نصب بیلبورد شهدای دانش آموز، ایجاد دو چادر صلواتی جهت توزیع پرچم جمهوری اسلامی و بادکنک منقش به پایگاه نبی اکرم(ص) و پخش شربت و شیرینی نمودند.

عکس: محمد حسین قلی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده