رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
  • کد خبر : ۷۲۰۹۰
  • چاپ خبر : مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد + تصاویر

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد + تصاویر

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان بافق در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد بافق برگزار شد . به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق،معصومه طباطبایی […]

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان بافق در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد بافق برگزار شد .

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق،معصومه طباطبایی رئیس دانشگاههای آزاد اسلامی یزد،طالعی معاون فرماندار،رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،قاسم زاده رئیس اداره آموزش و پرورش،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان در سالن کنفرانس این واحد برگزارشد.

در این مراسم امام جمعه بافق گفت : امروز در چهلمین سالگرد اتقلاب اسلامی، دانشگاه ازاد اسلامی به درختی تنومند و بارور در عرصه علم و تربیت نیروهای متخصص و متعهد علمی و فرهنگی تبدیل شده که تاکنون ده هزار دانشجو از این واحد فارغ التحصیل شده اند ، بنابراین باید تلاش کنید و با مدیریت جهادی ، رهنمودهای مقام معظم رهبری بر تربیت جوانان انقلابی اسلامی و پایبند به نظام و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به سرانجام برسانید .

حجه الاسلام سلیمانی دانشگاه را چشم و گوش مردم دانست و افزود: دانشگاه باید محل تولید علم و طرح و برنامه باشد و فرهنگ سازی و هم افزایی را رونق بخشد .

سپس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه دانشگاه آزاد تا کنون 7 میلیون نفر فارغ التحصیل داشته است، زحمات مهندس تشکری و مرحوم سلطانی را قابل تقدیر دانست.

وی افزود:زیرساخت هایی در این واحدها فراهم شده اما اکنون با مشکلاتی مواجه شده است که باید از آن عبور کرد.

طباطبایی ادامه داد: از آنجایی که تغییرات در سازمان مرکزی ناپایدار بود و جابجایی رؤسا در سطح عالی این سازمان انجام می شد،اکنون تغییرات در سازمان به سطح پایدار رسیده و تیم کنونی مدیران عالی دانشگاه آزاد دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت دارد.

وی با اشاره به اینکه چند سالی است که رئیس دانشگاه آزاد بافق درخواست استعفا داده و ما باید به جمع بندی می رسیدیم،با آرزوی توفیق برای وی گفت: عباس فتاحی یک نیروی جوان است و پذیرفتن مسئولیت در این دوره ایثار می خواهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با بیان اینکه هر واحدی با توجه به منابع خودش تلاش کند،یادآور شد: مهمترین منابع همان منابع انسانی است.

طباطبایی اظهار کرد: امیدواریم بر مبنای دانش برای دانشگاه درآمد زایی داشته باشیم.

در ادامه لازمی رئیس سابق دانشگاه آزاد بافق گزارشی از فعالیتها و اقدامات انجام شده این واحد ارائه کرد و گفت :در دوران تصدی اینجانب اقداماتی همچون ارتقاء رشته های تحصیلی از یک رشته به 16 رشته کارشناسی ارشد و یک دکتری ، تاسیس مدارس ، سماء تاسیس مرکز تحقیقات، انجام شد که همه اینها با همدلی و همفکری همکاران بود.

وی افزود: دانشجویان ولی نعمت ما هستند و دانشگاه با حضور دانشجو هویت دارد، بنابرین باید از موقعیتها استفاده کرد  چرا که برای بالندگی دانشگاه و سرافرازی کشور اسلامی و تربیت نیروی جوان و خلاق همراهی و همدلی و همفکری لازمه کار است .

فتاحی رئیس جدید دانشگاه نیز در این مراسم با اشاره به اهداف پیش رو برای رفع مشکلات و اعتلای دانشگاه گفت:همت و تلاش خود را با مدیریت جهادی و همکاری مسئولین در جهت بالا بردن روحیه همدلی و همکاری به کار خواهم بست .

در پایان با اهداء لوح سپاس از خدمات حسینعلی لازمی تقدیر و حکم انتصاب عباس فتاحی به عنوان رئیس جدید به وی اعطا شد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده