رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
  • کد خبر : ۷۲۵
  • چاپ خبر : تيم انصار کارخانجات بافق فاتح فوتبال جام حذفي استان يزد

تيم انصار کارخانجات بافق فاتح فوتبال جام حذفي استان يزد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فينال جام حذفي استان يزد با حضور مسئولان و ورزش دوستان شهرستان بافق در ورزشگاه شهداي سنگ آهن برگزار شد. اين سري از مسابقات که با حضور 14 تيم از سراسر استان شرکت داشتند که در نهايت تيم هاي انصار کارخانجات لکوموتيو و سنگ آهن بافق به فينال […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فينال جام حذفي استان يزد با حضور مسئولان و ورزش دوستان شهرستان بافق در ورزشگاه شهداي سنگ آهن برگزار شد.

اين سري از مسابقات که با حضور 14 تيم از سراسر استان شرکت داشتند که در نهايت تيم هاي انصار کارخانجات لکوموتيو و سنگ آهن بافق به فينال اين رقابتها راه يافتند.

گفتني است اين دو تيم در ورزشگاه شهداي سنگ آهن به مصاف هم رفتند که در پايان پس از 120 دقيقه شاگردان “احسان توکلي” با نتيجه 2 بر صفر حريف خود را شکست دادند.

گلهاي اين ديدار توسط “سيد احمد رضوي” در دقيقه 93 و “مصطفي بيرالوند” در دقيقه 104براي تيم انصار کارخانجات لکوموتيو زده شد.

قضاوت اين ديدار بر عهده ” ابوالفضل گرجي” با كمك‌هاي “عليرضا جديدي ” و ” روح اله رضايي ” بود و ” امير مدير تدين” به عنوان نماينده هيئت فوتبال استان يزد بر اين مسابقه نظارت داشت.

New1087 New1089 New1101 New1125 New1130

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده