رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
  • کد خبر : ۷۲۵۰۸
  • چاپ خبر : جای خالی نشریات محلی بافق در نمایشگاه بزرگ کتاب یزد

جای خالی نشریات محلی بافق در نمایشگاه بزرگ کتاب یزد

یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد، مطبوعات محلی و رسانه های دیجیتال در حالی برگزار می شود که هیچکدام از نشریات محلی شهرستان بافق علیرغم اطلاع رسانی به آنان حضوری از خود نشان ندادند. به گزارش آفتاب بافق؛ نمایشگاه بزرگ کتاب یزد،مطبوعات محلی و رسانه های دیجیتال از 27 بهمن ماه 97 در محل دائمی نمایشگاه […]

یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد، مطبوعات محلی و رسانه های دیجیتال در حالی برگزار می شود که هیچکدام از نشریات محلی شهرستان بافق علیرغم اطلاع رسانی به آنان حضوری از خود نشان ندادند.

به گزارش آفتاب بافق؛ نمایشگاه بزرگ کتاب یزد،مطبوعات محلی و رسانه های دیجیتال از 27 بهمن ماه 97 در محل دائمی نمایشگاه ها برگزار شده است و ما فرصتی را فراهم آوردیم تا با حضور در محل بازدیدی از این نمایشگاه داشته باشیم.

هزاران جلد کتاب در بخش های متنوع در این نمایشگاه عرضه می شد که نشان از قوت کار داشت و این جای خرسندی است،اما وقتی قسمت مطبوعات محلی را از نگاه می گذراندیم،علیرغم حضور فعال نشریات استان،متاسفانه هیچکدام از نسخه های نشریات محلی شهرستان بافق را مشاهده نکردیم. به سراغ فرزاد فیضی مدیر خانه مطبوعات یزد که در نمایشگاه حضور داشت رفتیم تا گفتگویی در این خصوص با وی داشته باشیم. وقتی از وی سوال شد که چرا نشریات محلی شهرستان بافق مانند افق کویر و امین بافق در نمایشگاه حضور ندارند،پاسخ داد: طی پیامکی به تمام مدیران مسئول نشریات استان خواهان ارسال تعدادی از آخرین نسخ چاپ شده آن ها شدیم تا در نمایشگاه عرضه شود،اکثریت آنان با حضور در نمایشگاه ضمن بازدید نشریات را به ما تحویل دادند و توانستیم در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه از شهرستان بافق هیچ نشریه ای ارسال نشد،تصریح کرد: همکاران ما در بافق نه نشریه ای آوردند و نه تماسی  تا ما بدانیم این نشریات را از کجا تهیه کنیم تا در دسترس قرار گیرد، هر چند فرصت هنوز باقی است و در پنج روز دیگر نمایشگاه روزهای پررونق تری را در انتظار خواهد داشت و امیدواریم نشریات بافق نسبت به این امر اقدام کنند.

مدیر خانه مطبوعات اظهار کرد: خانه مطبوعات خانه تمامی اهالی رسانه استان اعم از مکتوب، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری است و ما همه را همکاران خود و به یک چشم نگاه می کنیم.

سخن آخر آفتاب بافق؛ باید گفت نشریات استانی یکی از ارکان اصلی عدالت رسانه‌ای محسوب می‌شود و می‌توان با استفاده از چنین نمایشگاه هایی به صورت مستقیم با مسئولان ارتباط برقرار کرده و همچنین فرصتی برای بهره‌گیری آنها از تجربیات دیگر رسانه‌ها و مطبوعات و برقراری ارتباط با آنها فراهم کرد و حال باید دید در این 5 روز باقیمانده آیا نشریات محلی شهرستان بافق برای حضور خود در نمایشگاه اقدامی خواهند کرد یا سردتر از سوز زمستان شاهد اتمام این روزها بدون نقش فعال آنان خواهیم بود.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده